Beantwoorden
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Geen tegemoetkoming voor Play Sport abonnement?

Nu er al een paar weken en waarschijnlijk nog een tijd in deze Corona periode  niet alleen geen live voetbal maar ook andere live sporten meer zijn, vind ik het toch wel eigenaardig nergens iets of wat te lezen of TN op de een of andere wijze de vele klanten met een Play Sport abonnement een kleine tegemoetkoming gaat bieden.  Of heb ik ergens iets gemist of niet goed gekeken. 

 

Mvg, Vic

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen tegemoetkoming voor Play Sport abonnement?

@Vic55 https://www.netweters.be/t5/Entertainment/compensatie-agv-wegvallen-van-play-sports-inhoud/m-p/88600...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Geen tegemoetkoming voor Play Sport abonnement?

De klanten die de eerste dagen hebben gebeld, hebben één maand gratis Play Sport gekregen.
Ik heb afgelopen maandag gebeld voor mijn schoonouders, en kreeg een njet.
Je kan Play Sport stop zetten. Heb ik hier bij mij ook gedaan.
Telenet gaat hier helemaal de mist in om het voor een deel klanten wel te doen, en de rest niet.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen tegemoetkoming voor Play Sport abonnement?

@Bolletje 

Het probleem met dit abo is waarschijnlijk dat men heel snel heeft moeten reageren zonder de echte draagwijdte te beseffen. Als men dan achteraf ziet dat de reactie fout zat kan men er niets meer aan doen zonder het gedonder dat men nu heeft.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geen tegemoetkoming voor Play Sport abonnement?

Lijkt me een geval van overmacht. Waarom zou TN dat moeten compenseren? Gewoon zelf je abo tijdelijk opzeggen, denk ik.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Vic55
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
De vlam zit erin. π-DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Geen tegemoetkoming voor Play Sport abonnement?

Dus als ik de laatste reacties zo zie, heeft het nog weinig zin om te bellen en op een compensatie te hopen. Dan zal er weinig anders opzitten dan het abonnement op te zeggen voor een tijdje of voor altijd misschien. Vind het wel straf dat TN eerst wel compensatie zou gegeven hebben en nadien nu niet meer. Waarom niet voor iedereen dan, en automatisch voor iedereen? Is vergelijkbaar met waarom er altijd enkel kortingen en andere mooie aanbiedingen zijn voor nieuwe klanten en nooit voor al wie al vele jaren trouwe klant is.

Eens te meer,  Shame on you TN 

 

Alleszins iedereen bedankt voor de reacties. 

Mvg, Vic

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen tegemoetkoming voor Play Sport abonnement?

@Vic55 

 

Wat is het financiële verschil tussen volgende maand als compensatie geen Play Sports te hoeven betalen en Plays Sports nu opzeggen. Zij die nu een maand compensatie krijgen, zitten volgende maand nog steeds met het probleem. Zijn er dan terug sportactiviteiten die rechtstreeks uitgezonden worden en in waar de abonnee geïnteresseerd is?

Is het de schuld van Telenet dat we met een pandemie zitten?  

0 Likes