24754
netweters
|
152381
antwoorden
|
20698
vragen
|
Nu er al een paar weken en waarschijnlijk nog een tijd in deze Corona periode niet alleen geen live voetbal maar ook andere live sporten meer zijn, vind ik het toch wel eigenaardig nergens iets of wat te lezen of TN op de een of andere wijze de vele klanten met een Play Sport abonnement een kleine tegemoetkoming gaat bieden. Of heb ik ergens iets gemist of niet goed gekeken.
Mvg, Vic
De klanten die de eerste dagen hebben gebeld, hebben één maand gratis Play Sport gekregen.
Ik heb afgelopen maandag gebeld voor mijn schoonouders, en kreeg een njet.
Je kan Play Sport stop zetten. Heb ik hier bij mij ook gedaan.
Telenet gaat hier helemaal de mist in om het voor een deel klanten wel te doen, en de rest niet.
Het probleem met dit abo is waarschijnlijk dat men heel snel heeft moeten reageren zonder de echte draagwijdte te beseffen. Als men dan achteraf ziet dat de reactie fout zat kan men er niets meer aan doen zonder het gedonder dat men nu heeft.
Dus als ik de laatste reacties zo zie, heeft het nog weinig zin om te bellen en op een compensatie te hopen. Dan zal er weinig anders opzitten dan het abonnement op te zeggen voor een tijdje of voor altijd misschien. Vind het wel straf dat TN eerst wel compensatie zou gegeven hebben en nadien nu niet meer. Waarom niet voor iedereen dan, en automatisch voor iedereen? Is vergelijkbaar met waarom er altijd enkel kortingen en andere mooie aanbiedingen zijn voor nieuwe klanten en nooit voor al wie al vele jaren trouwe klant is.
Eens te meer, Shame on you TN
Alleszins iedereen bedankt voor de reacties.
Mvg, Vic
Wat is het financiële verschil tussen volgende maand als compensatie geen Play Sports te hoeven betalen en Plays Sports nu opzeggen. Zij die nu een maand compensatie krijgen, zitten volgende maand nog steeds met het probleem. Zijn er dan terug sportactiviteiten die rechtstreeks uitgezonden worden en in waar de abonnee geïnteresseerd is?
Is het de schuld van Telenet dat we met een pandemie zitten?