24761
netweters
|
152514
antwoorden
|
20714
vragen
|
@K-330 Hier ook, een HD abbo en kan 4K films zien, mad Max Furry is in 4K hier, echt mooi beeld,
superman 2,3,4 ook in 4K, denk dat de HD abbo’s nog deze zijn van Nederland met 4K in een HD abbo.
ga dit zeker testen na 1 juli als alles officieel start of ze nog in 4K zijn.
@Master-Magic Er staan ook content die ze in Europa reeds gemaakt hebben.
HBOMax is zo'n beetje als PlayMore (niet helemaal), maar je hebt wat uit verschillende zenders (niet live natuurlijk, uitgezonderd Eurosport 1 en 2) zoals ID en CN, dat je content kan kiezen.
Bij Streamz vind ik het jammer dat heel veel oudere VRT-reeksen (zoals Hector) verdwenen zijn. Die staan op een andere Vlaamse streaming.
De series zoals De Dag die Telenet gemaakt had (voordat ze met Streamz begonnen) vond ik top!
Als ze willen overleven, dan moeten ze beter kwaliteit brengen van content, die het publiek aanspreken. En waarom niet BBC reeksen aankopen of wat meer Scandinavische reeksen? Samen werken met andere Europese omroepen, om te overleven.
En natuurlijk de prijzen lager doen, misschien met minder aanbod, maar goeie series en films +docs.
@K-330 ja of streamz zal overleven gaan we snel merken,
we hebben via hbo alleszins een dolby geluid en bij sommige films dolby vision geluid.
heb de laatste 2 weken opgemerkt dat pretty little liars seizoen 2, de nieuwste dat ze nu tonen via de app ook dolby hebben, dus is dit misschien een update van de streamz app nu ook.
benieuwd er naar na 31 juni wat er gaat gebeuren want er verdwijnen veel hbo series zag ik in de app van streamz.
@Master-Magic schreef:heb de laatste 2 weken opgemerkt dat pretty little liars seizoen 2, de nieuwste dat ze nu tonen via de app ook dolby hebben, dus is dit misschien een update van de streamz app nu ook.
Goed opgemerkt, ik kan dit bevestigen. Lijkt wel alleen op recente toevoegingen en niet op series/films die er al een tijdje op staan (uiteraard gecheckt bij zaken die het via Telenet rechtstreeks wel hebben).
Daarnaast; in de Streamz app op TV-box wel maar op m’n LG niet, misschien moeten ze die nog updaten.
Jammer dat ze gewacht hebben op de komst van extra concurrent om aan een inhaalbeweging te beginnen.
Vanavond gezien dat er in Streamz, alle HBO-series een 'een aftelklok' (nu nog 18 dagen) hebben en dan kan de Streamzkijker deze series niet meer zien.
De gouden jaren van Play en Streamz gaan voorbij! Aan alles komt er een einde. Paramount+ kan moeilijk of helemaal niet al de HBO-series vervangen; dat denk ik niet. Toch, zijn er nog wel goeie series op Streamz te zien, maar ik denk dat er velen naar HBO gaan/er al zijn.
Voor de huidige prijs is Streamz haar prijs inderdaad echt niet waard, aangezien alle Vlaamse titels gewoon op TV (apps) verschijnen. Een veel groter Vlaams aanbod van alle zenders voor veel meer programma's lijkt dus nodig, of een stevige prijsverlaging.
Moest Streamz programma's als De Mol, De Slimste Mens, Kamp Waes, Masked Singer, Conclaaf, ... aanbieden zonder reclame, kunnen ze de echte lokale streamer worden. Nu vragen ze €13/maand voor een deeltje niet-exclusieve Vlaamse programma's en een paar paramount series...
@m-jan20 Ik denk aan een soort NLZiet van in Nederland. Maar iedereen denkt aan zijn eigen en wil dat ook exclusief aanbieden in hun eigen stream.
@Ex-Netweter schreef:
@Moderator Wanneer komt de app van HBO Max naar de TV-box voor mensen die liever zo kijken?
Bij Ziggo is die er al sinds de lancering daar dus het kan geen probleem zijn.
@Ex-Netweter We hebben de vraag uitgezet. We houden jullie hiervan op de hoogte.
@m-jan20 hier vliegt Netflix zelfs buiten, heb nog een klein lijstje dat ik wil zien deze maand en dan ist het bye bye...
Is me geen €20 meer waard in de maand, brol dat er daar opstaat nie te doen het kijken nie waard.
En wat Streamz betreft tja da is een uitgemaakte zaak 😁
@ChristofM schreef:
@Ex-Netweter schreef:@Moderator Wanneer komt de app van HBO Max naar de TV-box voor mensen die liever zo kijken?
Bij Ziggo is die er al sinds de lancering daar dus het kan geen probleem zijn.
@Ex-Netweter We hebben de vraag uitgezet. We houden jullie hiervan op de hoogte.
Telenet heeft jarenlang samengewerkt met HBO, maar ondertussen is HBO Max al wel beschikbaar via de decoder van Proximus en niet via die van Telenet. Telenet gaat de laatste jaren steeds verder achteruit en wordt op alle vlakken afgetroefd door Proximus. Zij waren enkele jaren geleden sneller met de Pro League-kanalen van Eleven Sports aan te bieden, hadden vanaf dag 1 de Disney+ app op hun decoder (half september 2020 dus, bij Telenet pas in juni 2023) en nu met HBO Max zijn ze ook weeral sneller...
@Hofkens schreef:Telenet heeft jarenlang samengewerkt met HBO, maar ondertussen is HBO Max al wel beschikbaar via de decoder van Proximus en niet via die van Telenet. Telenet gaat de laatste jaren steeds verder achteruit en wordt op alle vlakken afgetroefd door Proximus. Zij waren enkele jaren geleden sneller met de Pro League-kanalen van Eleven Sports aan te bieden, hadden vanaf dag 1 de Disney+ app op hun decoder (half september 2020 dus, bij Telenet pas in juni 2023) en nu met HBO Max zijn ze ook weeral sneller...
@Hofkens dat is de arrogantie ten opzichte van de klanten e 😉
Telenet gaat er nog steeds van uit dat het zo bond kunnen maken als ze willen, de kanten lopen toch niet weg.
Denken ze... 😁
@Hofkens dan spreek je niet van alle bugs die ze nog altijd in hun systeem hebben zitten, ze brengen een nieuwe ontvanger uit en die heeft nog steeds dezelfde bugs,
niet langer dan 2 maanden je opnames bewaren, opnames die mislukken.
beeld en geluid dat niet gelijk lopen op de tv.
het zenderaanbod dat verkleint, geen zenders dat wel bij telenet zitten,
je moet voor jezelf uitmaken welke de beste is voor jezelf.
net ook mail gehad, mijn proef periode gaat op 25 juni al in met m'n betaald abbo.
@m-jan20 veel te veel oppervlakkige Amerikaanse rommel, documentaires die 6 afleveringen of meer duren maar perfect 2 afleveringen kunnen zijn, series die over niks gaan, een recente film tja...
Neem 1 of 2 maanden Netflix en je bent rond, der staan zeer goeie dingen op maar die zijn op 2 handen te tellen.
Mja de meeste zijn bang van verandering e en vooral is precies een sociale verplichting geworden anders hoor je niet meer bij, sommige kunnen tijdens de middagpauze over niks anders meer praten. Dat ik soms denk jawadde is da u leven 🙄
De hype is er redelijk af