24799
netweters
|
152776
antwoorden
|
20740
vragen
|
Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kan ook naar de cinema 😉
Een maandabonnement van Eleven is dat dan op uw pc dat je het dan kunt zien en via HDMI kabel naar je tv of is dat abonnement rechtstreeks op uw tv?
@danny9 schreef:Een maandabonnement van Eleven is dat dan op uw pc dat je het dan kunt zien en via HDMI kabel naar je tv of is dat abonnement rechtstreeks op uw tv?
"Je kan Eleven Sports bekijken via onze website www.elevensports.be, via de iOS of Android apps (beschikbaar via de Apple Store of Google Play Store), via Apple TV (beschikbaar via de Apple TV Store) via Samsung Smart TV, Android TV, Google Chromecast en Amazon Fire TV."
@danny9 schreef:Een maandabonnement van Eleven is dat dan op uw pc dat je het dan kunt zien en via HDMI kabel naar je tv of is dat abonnement rechtstreeks op uw tv?
Sommige tv's kunnen de app installeren via hun smart-zone. Vanaf nu zou via de app ook Chromecast-ondersteuning zijn.
Als Telenet de app nu eens zou installeren op de tv-box, is de meest gebruiksvriendelijke manier.
En het dataverbruik van de app op mobiele apparaten toevoegen aan free-G zoals met de Play sports app zou ook handig zijn.
@Michael-Dom schreef:Als Telenet de app nu eens zou installeren op de tv-box, is de meest gebruiksvriendelijke manier.
En het dataverbruik van de app op mobiele apparaten toevoegen aan free-G zoals met de Play sports app zou ook handig zijn.
Het toevoegen van een app op de TV Box gebeurt ook niet gratis. Telenet moet hier ook voor betalen. Dus dan kunnen ze evengoed de kanalen zelf toevoegen, dan hebben alle abonnees er iets aan.
Zolang er geen zender is aangekondigd die zaterdag de samenvattingen op open net uitzend, zullen de onderhandelingen echt nog wel degelijk verder gaan. Want Telenet wil uiteindelijk een deal proberen maken voor zowel de live-uitzendingen via Play Sports (topmatchen waarschijnlijk op de eigen kanalen + toevoeging van de 3 nieuwe Pro League-zenders) als voor de samenvattingen (Sports Late Night op Play Sports en VIER).
Orange bied aan zijn trio love klanten al 3 dagen gratis voetbal aan als reclame dat ze het nu ook hebben, met in het achterhoofd dat ze er geen winst aan hebben, ze hebben al veel verlies door hun tv aanbod enz en nu deze voetbal kanalen erbij,
Eleven wilt deze week nog met telenet een overeenkomst hebben zodat ze zaterdag het al kunnen uitzenden.
Nog een alternatief voor Club supporters: https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnieuws/fans-club-brugge-krijgen-eleven-sports-erbij/2020/08/05/
Telenet zal wel weer het onderste uit de kan willen, jammer genoeg niet voor ons klanten, bij ons
willen ze ook het onderste uit onze beurs.
Mocht er een Eleven Sports-app komen voor webOS (LG TV), dan zou ik het wel weten: 10 euro/maand voor Belgisch voetbal ipv 30 euro/maand bij TN (ik behoef al de rest van Play Sports toch niet.)
Dus diegene die pech hadden en aan geen abonnement konden geraken is het niemendal. Nietemin betaal ik ook 300 euro aan telenet en zie ik niks van voetbal of het zou snel moeten veranderen.
@riji schreef:Mocht er een Eleven Sports-app komen voor webOS (LG TV), dan zou ik het wel weten: 10 euro/maand voor Belgisch voetbal ipv 30 euro/maand bij TN (ik behoef al de rest van Play Sports toch niet.)
@riji misschien dan eenmalig een Chromecast aanschaffen voor €30, en vanaf dan rechtstreeks via Eleven kijken.
In mijn geval zou dit AppleTV zijn (maar ik kan met "dat bakje" verder niets), maar ik zou met mijn Mac (met HDMI naar TV) met Safari-browser vanaf de website van ES kunnen kijken, maar dit lijkt mij toch zo'n heel gedoe én ik twijfel ook aan de beeldkwaliteit.
Nu ja, als het zaterdag niet met TN kan, dan zal ik toch met een abonnement voor 1 maand moeten beginnen en dan rustig al de mogelijkheden bekijken.
VRT bereikt overeenkomst met rechtenhouder Eleven Sports omtrent Extra Time
(Het Nieuwsblad - 06/08/2020 - 20:23)