Beantwoorden
wannesT
Experienced Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Kiezen voor TV Iconic of TV flow?

Beste, ik heb nu iconic tv, maar wil overstappen op streaming.

Er zijn 2 opties als ik het goed heb: TV flow of geen TV en enkel met streaming apps werken op de TV.

Ik ben er leek in, vandaar graag even pro/contra van jullie of jullie ervaringen hiermee.

Alvast dank!

Johan

 

Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: Geen tv abonnement meer

12 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kiezen voor TV Iconic of TV flow?

@wannesT 

Er zijn inderdaad wat opties die je kan opteren. 

Tv Flow > 14 zenders tot je beschikking en dat zijn de hoofdzakelijke basis zenders. https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow.html Geen decoder of tv box nodig enkel streamen via de tv of een Chrome cast. 

Tv box of digicorder > je beschikt over meer dan 80 zenders. Je hebt dus een flinke lijst om naar te kijken. 

Tussen de twee zit natuurlijk ook een prijs verschil maar je moet je zelf afvragen heb ik al die zenders wel nodig ? Als je enkel de basis bekijkt dan is tv Flow genoeg is het voor eens een film een keer het nieuws dan kom je wel toe. Maar wil je echt alles bekijken dan is de tv box of een digicorder een uitkomst. 

Zelf heb ik ooit eens de voorloper van tv flow gebruikt enkel was dit niet mijn dingen. Daarnaast wil mijn partner ook een fysieke tv box hebben want die streamt al niks dus dan is die keus makkelijk gemaakt. Persoonlijk zou ik ook kiezen voor de tv box aangezien de zender keuze gewoon groter is om te bekijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Patrick6611
Professional Weetjesweter
Berichten: 35