Beantwoorden
Peter78
Experienced Veelweter
WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

MTV 00s & Nick Music verdwijnen op 1/1/2026

Als we dit artikel mogen geloven is het Play More pakket binnen een half jaar weer 2 zenders armer, een jaja de Jarco heeft een grote fantasie maar vorige jaar met de andere MTV zenders zat hij er ook nie naast.

@Moderator is daar al iets over geweten? Mss Play More wat goedkoper maken der zijn weer 2 zenders weg dan...

Of zijn er vervangers? 🤔

16 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

En van mij mag 90% van het basis aanbod weg.  Welke waarde heeft deze subjectieve uitspraak?  Nul komma nul.  Ten eerste het is uiterst subjectief. Ten tweede het helpt niemand en gaat volledig voorbij aan het opzet van de Netweters. Ten derde het is niet weten. Want al zou ik die 90% bij naam noemen, niets kan uitsluiten dat er dan op één van die zenders bij mirakel toch uitzonderlijk eens iets is dat ik absoluut niet wil missen. Ten vierde voel ik mij helemaal niet aangevallen door mensen die er een andere mening op na houden en ten vijfden ik sleur er enkel moderator bij om verheldering van zaken die ofwel tegenstrijdig zijn ofwel op volledig verschillende manier kunnen geïnterpreteerd worden.

Peter78
Experienced Veelweter
WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

@janne_man  schreef:

En van mij mag 90% van het basis aanbod weg.  Welke waarde heeft deze subjectieve uitspraak?  Nul komma nul.  Ten eerste het is uiterst subjectief. Ten tweede het helpt niemand en gaat volledig voorbij aan het opzet van de Netweters. Ten derde het is niet weten. Want al zou ik die 90% bij naam noemen, niets kan uitsluiten dat er dan op één van die zenders bij mirakel toch uitzonderlijk eens iets is dat ik absoluut niet wil missen. Ten vierde voel ik mij helemaal niet aangevallen door mensen die er een andere mening op na houden en ten vijfden ik sleur er enkel moderator bij om verheldering van zaken die ofwel tegenstrijdig zijn ofwel op volledig verschillende manier kunnen geïnterpreteerd worden.

@janne_man ochja dat jij nog eens u 'gedacht' moest zeggen da stond in de steren geschreven e, ik werk precies als een rooie lap op een stier bij u.

En het opzet van de Netweters is idd dat iedereen vrije meningsuiting heeft en NIET een paar leden die denken altijd gelijk te hebben en er altijd als de kippen bij zijn om iemand van antwoord te dienen.

Maar daar wringt het schoentje voor sommige, vrije meningsuiting da is ne heel moeilijken e, ik weet het, leer er mee om gaan 😉

En nu terug on topic graag, ik wacht nog steeds op de feedback van Telenet zelf al de rest boeit mijn niet... 🤐