Beantwoorden
Peter78
Experienced Veelweter
WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

MTV 00s & Nick Music verdwijnen op 1/1/2026

Als we dit artikel mogen geloven is het Play More pakket binnen een half jaar weer 2 zenders armer, een jaja de Jarco heeft een grote fantasie maar vorige jaar met de andere MTV zenders zat hij er ook nie naast.

@Moderator is daar al iets over geweten? Mss Play More wat goedkoper maken der zijn weer 2 zenders weg dan...

Of zijn er vervangers? 🤔

19 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

En van mij mag 90% van het basis aanbod weg.  Welke waarde heeft deze subjectieve uitspraak?  Nul komma nul.  Ten eerste het is uiterst subjectief. Ten tweede het helpt niemand en gaat volledig voorbij aan het opzet van de Netweters. Ten derde het is niet weten. Want al zou ik die 90% bij naam noemen, niets kan uitsluiten dat er dan op één van die zenders bij mirakel toch uitzonderlijk eens iets is dat ik absoluut niet wil missen. Ten vierde voel ik mij helemaal niet aangevallen door mensen die er een andere mening op na houden en ten vijfden ik sleur er enkel moderator bij om verheldering van zaken die ofwel tegenstrijdig zijn ofwel op volledig verschillende manier kunnen geïnterpreteerd worden.

Peter78
Experienced Veelweter
WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

@janne_man  schreef:

En van mij mag 90% van het basis aanbod weg.  Welke waarde heeft deze subjectieve uitspraak?  Nul komma nul.  Ten eerste het is uiterst subjectief. Ten tweede het helpt niemand en gaat volledig voorbij aan het opzet van de Netweters. Ten derde het is niet weten. Want al zou ik die 90% bij naam noemen, niets kan uitsluiten dat er dan op één van die zenders bij mirakel toch uitzonderlijk eens iets is dat ik absoluut niet wil missen. Ten vierde voel ik mij helemaal niet aangevallen door mensen die er een andere mening op na houden en ten vijfden ik sleur er enkel moderator bij om verheldering van zaken die ofwel tegenstrijdig zijn ofwel op volledig verschillende manier kunnen geïnterpreteerd worden.

@janne_man ochja dat jij nog eens u 'gedacht' moest zeggen da stond in de sterren geschreven e, ik werk precies als een rooie lap op een stier bij u.

En het opzet van de Netweters is idd dat iedereen vrije meningsuiting heeft en NIET een paar leden die denken altijd gelijk te hebben en er altijd als de kippen bij zijn om iemand van antwoord te dienen.

Maar daar wringt het schoentje voor sommige, vrije meningsuiting da is ne heel moeilijken e, ik weet het, leer er mee om gaan 😉

En nu terug on topic graag, ik wacht nog steeds op de feedback van Telenet zelf al de rest boeit mijn niet... 🤐

waterrat1978
Experienced Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Topicvreter!

wie zal nu nog 25 euro per maand willen betalen om play more te hebben?
-voor terugkijk-tv volstaat een basis-abonnement op digitale tv bij telenet.
-de natuurdocu's van national geografic kan je bij disney+ zien voor 11 euro per maand zonder reclames.
-van muziekzenders zal er op play more er nog maar weinig aanbod zijn.
-en het filmaanbod op play more is wellicht ook niet meer zoals het vroeger was bij telenet.
-enz.

Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@waterrat1978  schreef:

wie zal nu nog 25 euro per maand willen betalen om play more te hebben?
-en het filmaanbod op play more is wellicht ook niet meer zoals het vroeger was bij telenet

Laat die wellicht maar vallen. 😉 Waar vroeger alle grote filmstudio's een contract hadden met Telenet (Disney, 20th Century Fox, Warner Bros, Universal, Sony, Paramount) voor hun films een maand of 7-8 na de bioscooprelease te vertonen op Play More is dat nu enkel nog maar Paramount na een maand of 8. Sony is al een 14-tal maanden geworden, Universal staat na een maand of 7 eerst op Netflix en pas daarna op het nog duurdere Play More. Warner Bros, Disney en 20th Century hebben eigen streaming nu en delen nog wel content met andere aanbieders, maar wel pas nadat ze eerst al bij hun eigen dienst online zijn gekomen. Als je dan ziet dat ze ondertussen voor Play More meer geld durven vragen dan vroeger toen ze met al die grote studio's een deal hadden, dan ruikt dit wat mij betreft naar afzetterij. Net zoveel als ze nu voor het wegvallen van het ganse DAZN-aanbod bij Play Sports ook maar 5 euro korting geven per maand in plaats van de prijs ineens te halveren (wat ze met hun aanbod wel degelijk gedaan hebben).

waterrat1978
Experienced Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Topicvreter!

van play sports kan ik dit nog enigsinds begrijpen.
telenet deelt nu de premier league-rechten met zowel proximus als met orange,
maar telenet zal wellicht stevig betaald hebben voor de premier league-rechten.

de champions league zullen ook wel geen goedkope uitzendrechten zijn,
net zoals de formule 1.

maar om even terug te keren naar play more.
voor films te zien was play more vroeger een zeer goede keuze,
maar nu heb je talloze mogelijkheden om films te zien wanner je wilt.
ik weet niet wat er nog zal resten van de themazenders op play more.

zelf had ik in 2023 voor het laatst play more,
nu heb ik wel (nog) play sports.

in 2015 of 2016 stapte ik over van proximus naar telenet,
voor 2 grote redenen.
-bij proximus had je toen enkel het belgisch,spaans en portugees voetbal.
-bij proximus was het filmaanbod op dat moment minder dan bij telenet.