25.457
netweters
|
157.134
antwoorden
|
21.230
vragen
|
Vandaag kreeg ik een mail van Telenet. Als voetballiefhebber vond ik het niet meteen opbeurend.
Vanaf 1 juli verdwijnt DAZN uit het aanbod en als dit op 25/07, bij de start van de nieuwe voetbalcompetitie nog steeds het geval is, zal men maandelijks € 5 korting krijgen op het Play Sports-abonnement. Eén week vroeger start trouwens al het voetbal op DAZN met de Belgische supercup tussen Union en Club Brugge. Deze wedstrijd kunnen we dan ook al niet meer volgen.
Play Sports heeft voor de voetballiefhebber nog de voetbalrechten van de Premier League, de Eredivisie en daar komt nu nog de Bundesliga bovenop. Champions League, Europa League en Conference League zijn er ook nog, maar als voetballiefhebber kun je hiervoor nog vrij goed terecht op de open zenders.
Wat is € 5 korting als je zoveel moet verliezen? Je verliest niet enkel Belgisch voetbal uit 1A, maar ook 1B voor de liefhebbers, maar ook heel wat ander Europees topvoetbal.
Bijgevolg wonen wij met 3 personen thuis en hebben we 1 digicorder en 2 aangekochte digiboxen. Vanaf september is Play Sports daar ook niet meer op te ontvangen. De nieuwe tv-boxen kun je enkel nog maar huren en dat betekent voor ons gezin ook nog eens een flinke maandelijkse meerkost.
En dan zijn er ook nog tv-storingen waarvoor de technieker van Telenet een opmerking heeft gemaakt en waar Telenet nog steeds geen gevolg aan heeft gegeven...
De kans om het pakket op te zeggen wordt daardoor een heel stuk groter.
@WG94 schreef:
@K-330 schreef:Play Sports 8 is nog open. Waarom gebruikt men dit kanaal niet?
Omdat die zender in het basisaanbod zit en dus niet enkel beschikbaar is voor betalende Play Sports klanten.
En god mag weten waarvoor die zender nog bestaat, aangezien toch alle veldritten (waar het kanaal voor gebruikt werd vorig jaar) enkel betalend te zien zullen zijn.
Hallo,
Dat is gewoon de link van de officiële site van de UEFA, daar bieden ze nooit livestreams aan. Villarreal-Juventus is gewoonweg niet te zien bij Telenet, terwijl ze ons zeiden dat ze alle matchen waarvoor ze de rechten hebben zouden uitzenden. Dit is false advertisement. De matchen van Juventus kunnen zien in de Champions League is de enige reden waarom ik nog Telenet heb (voor de Serie A heb ik intussen al Dazn). Dus ik betaal Telenet 20 euro per maand voor maximum 2 matchen, wat natuurlijk mijn eigen keuze is, maar om dan niet eens de zekerheid te hebben dat ze effectief Juventus gaan uitzenden - terwijl ze claimen van wel - is gewoon schanduleus.
@Suzy kan ik hier aub een woordje uitleg over?
Mvg,
MQ1
@MQ1 schreef:@Suzy kan ik hier aub een woordje uitleg over?
Mag ik toch vragen om Suzy niet heel de tijd te taggen? Het Moderator team (je tagt trouwens best het team & niet 1 specifiek persoon) is hier niet om ons op onze wenken te voorzien van informatie, daar dient nogsteeds de klantendienst voor, maar ze doen wat ze kunnen.
Hallo,
Het is amper de 2de keer dat ik Suzy tag en dat is omdat het letterlijk haar woorden zijn (en Telenet die betwist), dus zij lijkt me het best geplaatst om hier duidelijkheid te scheppen. De klantendienst van Telenet is helaas helemaal niks waard en aangezien de match vanavond is, ben ik niet veel met een laat antwoord. Mocht de klantendienst naar behoren werken, zou ik niet eens op dit forum moeten zijn.
Mvg,
MQ1
Men kan gemakkelijk Play Sports 8 die nu open is, gemakkelijk op slot voor de gewone kijker. Zo kan men toch het ontbrekende wedstrijd toch ook uitzenden?
Helaas komt Telenet hun belofte niet na! En belofte maakt schuld; ik zou zeggen en aanraden aan Telenet om hiermee voorzichtig te zijn.
@K-330 schreef:Helaas komt Telenet hun belofte niet na! En belofte maakt schuld; ik zou zeggen en aanraden aan Telenet om hiermee voorzichtig te zijn.
Je weet helemaal nog niet of Telenet z'n belofte na komt of niet. De wedstrijd is nog niet geweest...
Hallo,
Kan je me dan verklaren waarom zowel de chat op MyTelenet en die van de Whatsapp me vertellen dat ze Villarreal-Juventus helaas niet aanbieden? Ik mag er toch van uitgaan dat die mensen weten waarover ze spreken? Ze gaven me ook mee dat mijn screenshot van de claims (gemaakt door Suzy, vandaar dat ik nog steeds graag haar standpunt zou horen) intern zouden bekeken en behandeld worden omdat ze foutieve informatie bevatten. De Telenet klantendienst heeft dus eigenlijk hun fout zelf al toegegeven, maar dan blijft de vraag: kan dit zomaar? Ik betaal deze maand dus 20 euro voor niks door false advertisement.
@MQ1 schreef:Ze gaven me ook mee dat mijn screenshot van de claims (gemaakt door Suzy, vandaar dat ik nog steeds graag haar standpunt zou horen) intern zouden bekeken en behandeld worden omdat ze foutieve informatie bevatten.
Die gingen in de eerste plaats om Europa & Conference League, en die wedstrijden zijn voor zover ik weet ook effectief online uitgezonden vorige week. Het zou mijn inziens dan raar zijn dat ze hetzelfde niet zouden doen voor de Champions League, maar de beslissingen van Telenet zijn ook niet altijd even logisch...
Het is nu niet alsof men bij de klantendienst nooit fouten maakt. Maar ja ik weet het ook niet...
@MQ1 schreef:Ik betaal deze maand dus 20 euro voor niks door false advertisement.
Schiet niet op de pianist. Suzy heeft enkel een boodschap doorgegeven. Het enige wat zij kan doen, is de vraag opnieuw stellen met de informatie die ze nu heeft. Een beetje geduld en wat het antwoord ook moge zijn, dat gaat het al dan niet uitzenden niet beïnvloeden.
@MQ1 schreef:Hallo,
Dat is gewoon de link van de officiële site van de UEFA, daar bieden ze nooit livestreams aan. Villarreal-Juventus is gewoonweg niet te zien bij Telenet, terwijl ze ons zeiden dat ze alle matchen waarvoor ze de rechten hebben zouden uitzenden. Dit is false advertisement. De matchen van Juventus kunnen zien in de Champions League is de enige reden waarom ik nog Telenet heb (voor de Serie A heb ik intussen al Dazn). Dus ik betaal Telenet 20 euro per maand voor maximum 2 matchen, wat natuurlijk mijn eigen keuze is, maar om dan niet eens de zekerheid te hebben dat ze effectief Juventus gaan uitzenden - terwijl ze claimen van wel - is gewoon schanduleus.
@Suzy kan ik hier aub een woordje uitleg over?
Mvg,
MQ1
@MQ1 Zoals Suzy hier al eerder heeft gezegd kan je via de website van Play Sports onderaan doorklikken naar "UEFA Wedstrijden". Daar zal je zien dat er vanavond effectief een livestream is van Villareal tegen Juventus. Deze wedstrijd komt dus niet op de lineaire Play Sports-kanalen zoals je deze nu kan vinden op je TV Box, maar wel online met Engels commentaar. Via diezelfde weg was gisteren ook Inter Milaan - Slavia Praag al te bekijken en zijn er morgen tientallen matchen uit de Europa League en Conference League te bekijken.
uefa.playsports.be/match/4030434
Juventus staat normaal op de site nu, de timer is nu aan het aflopen.