Beantwoorden
Ex-Netweter
 

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Gisteren was het de laatste race die uitgezonden werd op Eurosport vanaf volgend jaar zijn de rechten in handen van Ziggo, maar Ziggo is enkel te bekijken in Nederland in bepaalde gebieden dus Vlaanderen valt uit de boot. Ziggo gaat het deels aanbieden op hun open kanaal zonder extra kosten.

 

@Suzy gaat Telenet ook de uitzendrechten kopen voor de komende jaren of is er nog niks van geweten? Of mss terug bij Play4...

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: MotoGP 2022 bij Telenet?

48 reacties
JoVdMeersch
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Heeft nu werkelijk iedereen het opgegeven om Telenet te overtuigen dat er wel degelijk veel klanten graag de MotoGP zouden willen volgen zonder er nog eens extra voor te betalen.?Ik denk dat het telenet abonnement al duur genoeg is. Op verschillende kanalen dezelfde series en films uitzenden is bljikbaar goedkoper. Nogmaals bedankt Telenet...

 

K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Ik ben er zeker van dat er heel veel liefhebbers zijn voor MotoGP.

In afwachting kan men MotoGP op Tipik (RTBF) volgen en dat is meestal op de zondag.

Via Auvio kan je ook MotoGP volgen, maar meer info vindt men op de website van de RTBF.

 

Als je een abo wenst te nemen , dan is dan via deze link:  https://www.motogp.com/en/ 

JoVdMeersch
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Ja maar op Tipik zenden ze enkel de race uit en dan ook nog met Franstalig commentaar. Als er tezelfdertijd een belangrijke cours of voetbalmatch is wordt zelfs de GP race niet uitgezonden. Dus een degelijk alternatief is er niet.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Van voetbalmatch zal je minder last hebben er is een zware besparingsronde bezig bijna geen voetbal meer

rode duivels zeden nu al  niet meer uit

TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 240
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

En @Suzy is er hoop voor 2023?

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@TRL vrees dat je de hoop mag opbergen 😛 

als je vorige jaren ziet zal dit geen voorkeur hebben vrees ik.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Ik vrees zelfs dat Play Sports dit jaar geen Formule 2 & 3 meer zal tonen 😞 

in plaats van meer komt er minder motor sport op TV 😞 

Ik vraag mij echt af wie die beslissingen neemt, wil wel eens persoonlijk met die persoon spreken. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@TRL de collega's van Play Sports hebben het opnieuw onderzocht en bekeken, maar inderdaad ook geen Moto GP in 2023.

@Kcquipor Naast F1 zal ook F2 en F3 volop bij Play Sports te zien zijn. In principe wordt elke race uitgezonden, in de F1 ook de kwalificatie. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Merci voor het na te vragen @Suzy , bij mijn laatste contact met de mensen van Play Sports waren ze het nog niet zeker. 

Persoonlijk vind ik dat Play Sports wel meer motorsport mag tonen, mooi voorbeeld is Ziggo natuurlijk met hun gigantische lijst. 

In België is er een enorme grote motorsport fanbase, dus vraag mij echt af waarom geen enkele provider hier op springt eigenlijk. 

Jean-marc68
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
All I want for X-mas is YOU Complimentendag Mooi, mooi! It's your fifth party!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

ik vind het gewoon schandalig dat ze niet meer motorsporten laten zien op play Sports !!

voetbal met de hopen !!!

als je kijkt naar Nederland daar hebben ze Discovery + en ziggo en daar kunnen ze bijna alles bekijken maar in belgie enkel voetbal en F1!!!

moeten wij nu met zen allen gaan samen werken om gehoor te krijgen bij telenet?!

betalen wij al niet genoeg ????

en rtbf die zenden het wel uit en is daar geen regeling mee te treffen ?

nee zekers ? maar het moet maar eens voetbal zijn dan kan dat wel allemaal ?!

en kunnen wij zelf niet eens spreken met de grote bazen van telenet? 

even rond de tafel gaan zitten en onze eisen even op tafel gooien ?!

ik word echt kwaad van telenet omdat ze enkel de F1 uitzenden en voor de rest geen **bleep**n .

nog eens een petitie opstarten  zekers 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@Jean-marc68 

Iedereen kan met de bazen van Telenet spreken. Je koop één aandeel van Telenet, je vraagt de nodige documenten aan je bank en je kan naar de algemene vergadering gaan. Je kan daar uw misnoegdheid uiten en je vraag of vragen stellen.

 

Ik dacht dat iederen die digitale tv van Telenet heeft ook RTBf kan ontvangen.

Jean-marc68
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
All I want for X-mas is YOU Complimentendag Mooi, mooi! It's your fifth party!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

als ze het dan al uitzenden want vorig jaar waren er 3 of 4 wedstrijden wat ze niet uitzenden.

en ja frans he ? ik versta er geen sterretjes van (braaf gezegd )

betalen wij daar zoveel voor ? ik betaal ergens rond de 143 euro per maand en ben al iets van een 20 jaar bij telenet . 

ik vind wel dat ze eens mogen luisteren  en oplossingen zoeken .

kunnen ze met de rtbf geen regeling treffen ? 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Persoonlijk vind ik dat het bedrag dat je betaald helemaal geen argument, noch voor, noch tegen. Als je vindt dat je teveel betaald, conroleer dan voor welke delen je teveel betaald en pas je abonnement aan. Het is alsof je extra gunsten wenst. Iedereen, ongeacht het bedrag, moet krijgen wat ze aangschaft hebben.

Eigenlijk wil je niet alleen de motorcros zien, maar ook de commentaar horen.

Hoe denk je dat een regeling met de RTBf er moet uitzien? Telenet is geen ondernemeng die tv programma's maakt. Telenet verdeelt gewoon het tv signaal van andere zenders. Meer nog Telenet mag het inhoudelijke signaal niet veranderen (geen beeld noch klank manipuleren).

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

rtbf kan je vrij ontvangen via de app   rtbf audio probeer eens tijdens de uitzending  de taal te veranderen voor films en serie lukt dit

en deze https://secure.motogp.com/en/subscribe

Weet niet of dit helpt

En die 143 euro is totaal pakket alle diensten  je moet kijken wat basis betaald voor sport zonder extra streams diensten of gsm abo

mensen tellen dit nu altijd samen maar dit is nog altijd apart

 

K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Voor degene die nog op hun honger blijven zitten, nu midden 2023, is het abo voor videopass Moto gp nog maar 85 euro (is nog wel veel geld).

link: https://subscribe.motogp.com/en/subscribe?_adin=01670309623

Ik geef het gewoon maar door, want dit komende weekend is er weer motogp in UK.

vrij3/8 - zo 5/8

link: https://www.motogp.com/en/calendar/2023/event/great-britain/5d4ee955-a157-45a3-91a6-9f98cf45a230