Onterechte annuleringskosten voor Streamz
Al maanden word ik 'achtervolgd' met onterechte aanrekeningen. Ik heb een GSM gekocht bij een Telenet center. Blijkbaar kreeg ik daar een maand Streamz enz. gratis. ( zag ik ergens op een mail ) Bij mijn aanrekening ,was het toch in rekening gebracht. Telefoon naar Telenet 015/666666... Toch betalen was de boodschap en nadien kredietnota. .... tot zover, MAAR nadien kreeg ik een aanrekening of factuur om 9,01 euro te betalen als ANNULERINGSKOSTEN van iets wat ik NIET gevraagd heb . ( Ik heb ook NOOIT op Streamz of Play Sports of wat dan ook gekeken ) Dit blijft me maar achtervolgen. Ik heb mijn terechte kosten wel netjes betaald, maar nu uit PURE WANHOOP ook die extra aangerekende kosten. Het is een **bleep**zooi bij Telenet, je bent er UREN kwijt aan telefoneren , je kan de boekhouding of de facturatie niet aan de lijn krijgen en op het eind ..... is niets opgelost en betaal je uit pure wanhoop . Wij zijn klant van het prille begin..... de service laat te wensen over , dit jaar al meer onderbrekingen gehad in telenet dan de vorige 25 jaar, + het spelletje van 'u hebt te veel schermen open staan', terwijl we met twee zijn en ik de enige ben die de app telenet TV heb.... EINDELOOS en je bent machteloos.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: ONTERECHTE ANNULERINGSKOSTEN
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
Streamz|Streamz+