24779
netweters
|
152634
antwoorden
|
20726
vragen
|
"Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieuwe TV-box
We willen ervoor zorgen dat je als Play Sports-klant blijft genieten van de beste tv-ervaring. Daarom moet je je verouderde decoder vervangen voor de TV-box."
Deze mail kreeg ik net zonet van telenet.
Ik heb nog een decoder waar heel wat opnames opstaan die ik nog wel kijken, lees, dit gaat langer duren dan de 45 dagen dat ik de twee samen kan gebruiken.
Maar ik wil natuurlijk ook wel gewoon alles kunnen blijven kijken. Zou ook helpen als die "binnenkort" wat specifieker was... Wat moet ik hieruit verstaan?? Morgen, volgende week, volgende maand?
Iemand een idee hoe snel dit zou gaan?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieu
@janne_man schreef:off-topic
Beste @Peter78 "voor zover ik weet" is een zeer subjectief gegeven. Niet alles wat ik denk te weten is waarheid. Ik meen zelfs (nog een zeer subjectief) dat iedereen wel over het één of ander dwaalt door iet menen te weten en dat soms ook wel eens verkondigd.
Ik vind het spijtig dat je meer verwachte van mij dan wat ik in mij heb. Aan uw verwachtingen heb ik echter geen schuld.
Om ere-krak te worden, moet je eerst krak worden. Hoe je krak kan worden, kan je hier lezen. Hoe je ere-krak wordt, kan je op dezelfde webpagina lezen.
@janne_man als ik het bij het verkeerde eind heb is mijn ego niet te groot om gewoon meteen te zeggen sorry ik was mis. Punt
Van u lees ik dat nog steeds niet...
Amen!
@Peter78 het gaat ons niet over dat je elkaar corrigeert of duidelijk maakt dat iemand zich vergist of niet over de juiste informatie beschikt. Er zijn weinig leden die dit persoonlijk zullen nemen en de meesten zullen net blij zijn dat ze opnieuw wat kennis rijker zijn geworden. Het gaat ons over de manier waarop je iemand corrigeert of aanspreekt. Er is nog altijd een groot verschil tussen het vriendelijk aanspreken van iemand over de foutieve informatie of het persoonlijk worden in je boodschap door een statuut (dat iemand terecht verdiend heeft) in vraag te stellen.
Je geeft aan dat je mijn reactie verwacht had, dan wist je dus eigenlijk al dat jouw manier van communiceren niet in goede aarde zou vallen. Dus we vragen je opnieuw om het beleefd en netjes te houden. Als je dat niet wil en je bent het niet akkoord met hoe De Netweters gemodereerd wordt, dan kan je altijd jouw Netweters-profiel afsluiten.
@Suzy schreef:Er is nog altijd een groot verschil tussen het vriendelijk aanspreken van iemand over de foutieve informatie of het persoonlijk worden in je boodschap door een statuut (dat iemand terecht verdiend heeft) in vraag te stellen.
@Suzy "het statuut", klinkt een beetje als een dictatuur en vooral zo creëer je ego's die zich omduur verheven voelen boven de rest.
Hun vizie is de juiste en al de rest is mis en vooral als ze dan eens de bal mis slaan zelfs nog nie kunnen of willen toegeven dat ze fout zijn, en vooral da laatste.
En mijn profiel afsluiten omdat er bepaalde lange tenen niet met mijn mening om kunnen, denk er nog nie aan...
En over moderatie gesproken, moest jij en u collega's even veel modereren op onzin en desinformatie zou mij hier al veel minder ergeren 😉
Maar als er dan 1 iemand eens iemand wat minder beleefd aanspreekt dan zijn ze daar met het woke vingertje.
De moderatie tegen onzin en desinformatie is hier bijna onbestaand, maar als er eens iemand uit de bocht gaat dan zijn jullie ineens wel wakker.
@Peter78 schreef:
En over moderatie gesproken, moest jij en u collega's even veel modereren op onzin en desinformatie zou mij hier al veel minder ergeren 😉Maar als er dan 1 iemand eens iemand wat minder beleefd aanspreekt dan zijn ze daar met het woke vingertje.
De moderatie tegen onzin en desinformatie is hier bijna onbestaand, maar als er eens iemand uit de bocht gaat dan zijn jullie ineens wel wakker.
Dan ga jij je hier nog veel mogen ergeren.
Want de bedoeling van de moderatie is in de eerste plaats ervoor zorgen dat de gebruikers zich gedragen en eventueel ingrijpen.
Over de inhoud ("onzin en desinformatie") wordt hier gelukkig niet gemodereerd, en kan iedereen vrijuit spreken.
Dit is een Forum waar gebruikers mekaar proberen te helpen, en niemand heeft de pretentie om de waarheid in pacht te hebben.
Ikzelf heb hier ook al veel gebruikers proberen te helpen (>1.500 "likes" en 172 "oplossingen"), maar heb ook al "onzin en desinformatie" verteld, en niet iedereen is unaniem tevreden over mijn bijdragen. Maar altijd wel de bedoeling om een probleem te helpen oplossen.
@Peter78 schreef:
En mijn profiel afsluiten omdat er bepaalde lange tenen niet met mijn mening om kunnen, denk er nog nie aan...
Neen, maar wel als je je niet kan vinden in de regels van dit Forum ...
@flip1953 schreef:Want de bedoeling van de moderatie is in de eerste plaats ervoor zorgen dat de gebruikers zich gedragen en eventueel ingrijpen.
Over de inhoud ("onzin en desinformatie") wordt hier gelukkig niet gemodereerd, en kan iedereen vrijuit spreken.
Dit is een Forum waar gebruikers mekaar proberen te helpen, en niemand heeft de pretentie om de waarheid in pacht te hebben.
@flip1953 maar Telenet raad dit forum wel aan op hun eigen help pagina en dan lees je vaak "onzin en desinformatie", zeer behulpzaam niet 😉
Frustratie en ergernis ja...
@flip1953 schreef:Ikzelf heb hier ook al veel gebruikers proberen te helpen (>1.500 "likes" en 172 "oplossingen"), maar heb ook al "onzin en desinformatie" verteld, en niet iedereen is unaniem tevreden over mijn bijdragen. Maar altijd wel de bedoeling om een probleem te helpen oplossen.
Maar nog steeds geen KRAK of ERE-KRAK dat moet heel frusterend zijn, en ook wel een deuk in je ego zeker na die >1.500 "likes" en 172 "oplossingen" maar je geeft tenminste toe dat je soms de bal mis slaat da kan je niet van iedereen zeggen 😉