25.015
netweters
|
153.895
antwoorden
|
20.871
vragen
|
"Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieuwe TV-box
We willen ervoor zorgen dat je als Play Sports-klant blijft genieten van de beste tv-ervaring. Daarom moet je je verouderde decoder vervangen voor de TV-box."
Deze mail kreeg ik net zonet van telenet.
Ik heb nog een decoder waar heel wat opnames opstaan die ik nog wel kijken, lees, dit gaat langer duren dan de 45 dagen dat ik de twee samen kan gebruiken.
Maar ik wil natuurlijk ook wel gewoon alles kunnen blijven kijken. Zou ook helpen als die "binnenkort" wat specifieker was... Wat moet ik hieruit verstaan?? Morgen, volgende week, volgende maand?
Iemand een idee hoe snel dit zou gaan?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieu
Voor 3euro heb je bij DIGI ook een sim met 5GB volume
En bij Hey krijg je 25GB aan 9 euro.
Iemand die echt een BASE netwerk nodig heeft ifv coverage kan dan best bij BASE zelf voor 11 euro de formule nemen met 15GB aan volume.
Zelfs het 5GB plan van PXS is met 16.99 euro goedkoper dan dat van Telenet.
En de mobiele snelheid wordt bij de anderen niet gecapped op 30Mbps download en 5Mbos upload.
En dan spreek ik nog niet over al de antennes van Telenet in de buurt van scholen die verzadigd zijn door studenten die allemaal een sim hebben van Telenet omdat de ouders een one pakket bij hun thuis hebben.
Vandaar mijn reactie dat Playsports los kopen niet 24.99 euro kost maar eerder 42-43 euro kost, iedereen die het Telenet Mobile 5GB product zou vergelijken met de anderen in de markt gaat alleen al om de specs niet voor deze van Telenet kiezen, en bijkomend is het dan nog eens het duurste dat in de markt.
@Gvo schreef:Om Playsports af te nemen heb je toch helemaal geen internet nodig?
@Gvo klopt maar als je wil kijken via een TV-box heb je wel internet nodig 😉
En je hebt er een paar die denken dat het lukt door internet te nemen en na een dag ofzo terug op te zeggen, sjoemelen eerste klasse en dat is niet eerlijk voor al die klanten die het spel wel spelen volgens de regels.
Ik zou dat persoonlijk niet sjoemelen noemen. Je kan mensen niet verbieden creatief te zijn als het systeem het toelaat.
(focus u dan op de fiscale constructies om minder belastingen af te dragen op kap van de gewone werkmens)
Ik zou eerder zeggen dat Telenet hun dingen niet op orde heeft want de IT systemen laten het toe en de medewerkers laten het toe.
Blijkbaar laat het management van Telenet het ook toe zolang deze "truc" niet te vaak gebruikt wordt?
Ik probeer mijn kinderen ook bij te brengen dat eerlijkheid het langs duurt en dat kleppen vies is. (En zeg er voorlopig nog niet bij dat zij die het financieel willen maken in deze wereld, als dat überhaupt belangrijk is ..., de grijze zones moet gaan opzoeken)
als je play sports zou bekijken via de app(of de website),
wordt dit dan in HD of in full HD aangeboden?want je kan wellicht de datakwaliteit niet aanpassen.
voor play sports te kunnen kijken via telenet,moet je dus minstens 1 ander telenet-product hebben.
telt dit ook indien je via telenet vast internet via het sociaal internettarief zou nemen met enkele extra volumepacts zonder digitale tv?