24751
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
"Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieuwe TV-box
We willen ervoor zorgen dat je als Play Sports-klant blijft genieten van de beste tv-ervaring. Daarom moet je je verouderde decoder vervangen voor de TV-box."
Deze mail kreeg ik net zonet van telenet.
Ik heb nog een decoder waar heel wat opnames opstaan die ik nog wel kijken, lees, dit gaat langer duren dan de 45 dagen dat ik de twee samen kan gebruiken.
Maar ik wil natuurlijk ook wel gewoon alles kunnen blijven kijken. Zou ook helpen als die "binnenkort" wat specifieker was... Wat moet ik hieruit verstaan?? Morgen, volgende week, volgende maand?
Iemand een idee hoe snel dit zou gaan?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieu
@flip1953 dag philippe_d zou het mogelijk zijn eens te kuisen in de desinformatie en onzin die via userbase wordt verspreid in deze topic, je kan weldegelijk nog naar Play Sports kijken via een TV-box V1 & V2 en niet enkel de IP-box als het streaming zal zijn. Sommige blijven daar maar verkondigen dat het enkel met de IP-box kan...
@Peter78 schreef:@flip1953zou het mogelijk zijn eens te kuisen in de desinformatie en onzin die via userbase wordt verspreid in deze topic.
(off-topic)
De topic waarnaar je refereert gaat over het uitfaseren van DVB-C. Als er gesproken wordt over de "TV Box (IP)" wordt er bedoeld: TV Box en TV Box IP ...
@Peter78 het probleem is vrees ik ook soms als dat de klantendienst (dat soms niet goed op de hoogte is) iets verteld aan een klant dat die het dan ook verder verkondigt op een forum.
daar kunnen wij niet direct iets aan doen denk ik zo, het kan eens gemeld worden aan de juiste mensen van telenet maar dat gebeurt amper maar af en toe.
De verwarring komt door dat ze de toestellen niet een eigen naam hebben geven
Zou veel duidelijker zijn voor de klant dat een nr bij krijgen of een andere naam maar daar zijn ze een beetje laat mee
De tv box zal zijn signaal via ip binnen krijgen werkt het niet dan zal je toestel moeten ruilen
@flip1953 (off-topic) het is een beetje een advocaten antwoord e, we ontkennen niet maar we geven ook niet toe, ik lees al jaren topics op u site en nochtans al genoeg illegale dingen gelezen of toch aanzetten tot. De Telenet sectie spant de kroon, de populairste blijft wel de TOF filter er van tussen halen om toch illegaal naar het compact signaal (of indertijd analoog) te kijken...
Is maar één van de vele voorbeelden en vooral het Telenet bashen en haat spuwen door gebruikers die 0.0 producten hebben van Telenet maar het toch o zo beter weten, we moeten geen namen noemen he 😉 Maar dat valt ook onder de noemer vrije meningsuiting zeker 🙄
Ooit was het een goede en informatieve site maar de laatste tijd is het niet veel beter dan Facebook.
U bent natuurlijk niet verantwoordelijk voor het geen op de site wordt gepost.
@luc55 wat is er niet duidelijk aan? 🤔
Klanten met een TV-box versie 1 & 2 en de IP-box kunnen probleemloos naar Play Sports en andere zenders blijven kijken na 1/12/2025!
Duidelijker kan het niet. 😉
je schreef eerder van,
1/9 stopt de sales van play sports op de niet IP Tv Box
1/12 verdwijnen de kanalen van dvb-c coax kabel digitaal (enkel nog via streaming dan).
wat betekend dit concreet?ik snap sommige woordtermen niet.
betekend dit dat ik tot 1/9 of tot 1/12 via de digicorder naar play sports kan kijken?
betekend dit dat je vanaf 1/12 via de digicorder niet meer kan kijken naar digitale tv?
@waterrat1978 schreef:
wat betekend dit concreet?ik snap sommige woordtermen niet.
betekend dit dat ik tot 1/9 of tot 1/12 via de digicorder naar play sports kan kijken?
betekend dit dat je vanaf 1/12 via de digicorder niet meer kan kijken naar digitale tv?
Vanaf 1/12 (die datum staat niet op de site van Telenet, dus weet eigenlijk niet waar die vandaan komt) kan je via de Digibox en Digicorder niet meer naar Play Sports kijken, andere zenders blijven voorlopig wel beschikbaar.
play sports zal via een internet signaal doorgestuurd worden niet via de coax kabel meer
Dus vanaf dec geen beeld op digibox , digicorder en tv kaartje
De andere zenders blijven werken
@waterrat1978 @Master-Magic zat er volledig naast heb je een TV-box versie 1 of 2 of al een IP TV-box dan hoef je u geen zorgen te maken na 1/12, kijk je nog via een oude digicorder of TV met een kaartje dan kan je idd niet meer naar Play Sports kijken na die datum.
Zo simpel is da, nie meer nie minder, heeft Telenet ook zo letterlijk gecommuniceeerd!
En al de rest zijn geen zorgen voor ons als klant 😉
In Nederland zijn ze van gedachten aan veranderen Ziggo gaat de oude coax houden
Te veel vertragingen gaan problemen brengen als iedereen op de ip tv kijkt
Wat is je bron van deze claim? 🙄
De situatie in Nederland is niet vergelijkbaar, ze zetten amper in op het uitrollen van FTTH.
@MartijnS schreef:Wat is je bron van deze claim? 🙄
Ik vermoed: Ziggo voorlopig niet IPTV-only: ‘DVB-C blijft nog jaren’
Al zie ik daar niet meteen staan dat men van gedachten aan het veranderen is, gewoon dat de complete omschakeling nog niet voor morgen is (dat is in België niet anders)
Alles ligt al een tijdje plat voor Eurodocsis 4 het grootste probleem is geld
En nog de vraag gaat je dit terug verdienen van je klanten zeker er prijs dalingen gebeuren op de markt
Het zal hier ook gebeuren