24802
netweters
|
152792
antwoorden
|
20740
vragen
|
Beste Weters,
momenteel volg ik de match Anderlecht-Club Brugge. Waarom kan ik de match live kijken op al mijn mobiele toestellen en niet op TV?? Op TV kan ik enkel de matchen van gisteren herbekijken en niet live????
Opgelost! Ga naar oplossing.
Krijg je een foutmelding op TV?
Neen, geen foutmelding. De match staat er gewoon niet tussen. Enkel de matchen van gisteren zijn te herbekijken...
@Domi1963 schreef:
Op TV kan ik enkel de matchen van gisteren herbekijken en niet live????
@Domi1963, waar op de digicorder kijk je precies om naar de Play Sports zenders te gaan? Normaal wanneer je zapt naar één van de Play Sports zenders, moet live-tv gewoon starten. Krijg je dan zwart beeld te zien?
gisteren ben ik naar play Sports gegaan via home > TVtheek > en dan bovenaan naar rechts naar play Sports gescrold. Zijn die kanalen van play Sports misschien apart te zien ook via zender kanalen? Zo ja, van welk tot welk kanaal geven ze dan play Sports weer aub.
ja sorry, Telenet is veel verandert tegen over 20 jaar terug.
Deze zijn via de TV gids te vinden vanaf kanaal 200.
De Tv theek dient meer om iets uit het "verleden" op te vragen van meer dan 7 dagen terug. Anders gebruik je misschien beter de TV gids 😉
Dom, dom, dom ben ik. Bij Proximus was dat ook met aparte kanalen.
Dat ik daar niet eerder had aan gedacht.
ik heb ze gevonden van kanaal 200 tot 214.
Inderdaad, ne mens denkt soms niet genoeg na op voorhand. Domi1963 is dan ook een bijpassende naam...