Beantwoorden
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk

Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst een minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. Ook de andere operatoren staan achter de filosofie van dit uniforme model en voeren constructieve gesprekken met de zendergroepen over de timing van de implementatie.

 

Bron: 

https://www.hln.be/consument/tv-zenders-en-operatoren-slaan-de-handen-in-elkaar-reclame-doorspoelen-...

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Reclame doorspoelen binnenkort niet meer mogelijk

Tags (1)
114 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk

Heb je nog altijd ambtswege Streamz nodig?

Indien niet kan je het altijd afzeggen. Indien wel, expenses bij je werkgever. 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk

@Steven-E 

Als gepensioneerde heb ik niet echt een werkgever. Een opdrachtgever heb ik wel in huis, maar die betaalt geen wedde uit 😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk

terug kijk tv was op de box al  aanwezig zonder Streamz

Streamz is een pak van extra series en films

het extra terug kijk tv was een extra

daar wordt geen korting voor  gegeven

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk


@luc55  schreef:

terug kijk tv was op de box al  aanwezig zonder Streamz

Streamz is een pak van extra series en films

het extra terug kijk tv was een extra

daar wordt geen korting voor  gegeven


Terugkijk TV was een onderdeel van Play (en Play More). Daarvoor moest je dus betalen.

Play is vervangen door Streamz (helaas)  en dat met Terugkijk TV inbegrepen. Nog steeds betalend dus.

Nu heeft iedereen gewoon Terugkijk TV gekregen, Van de prijs van Streamz gaat echter niets af. Dat is niet eerlijk en dat is mijn punt.

@luc55 

Dat TerugkijkTV een extra was, dat is dikke zever. Het maakte deel uit van een betalend pakket en was dus betalend. Punt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk

Wordt terugkijk tv niet verkocht onder de naam TV à la carte aan 0,50 euro per programma en gratis voor nieuwsuitzendingen. Had je daarnaast niet het abonnement VRT net gemist aan 5,95 euro per maand. (ik meen zelfs dat deze beide tarieven nooit verhoogd werden).

Het zijn dus losse producten. Uiteraard is kunnen deze losse producten gratis meegegeven worden met andere producten.

Ik begrijp je wel @StefaanH, maar ik probeer eens advokaat van de duivel te spelen. Dat gratis bijkrijgen is boerenbedrog. Dat je iets gratis bijkrijgt voor een bepaalde periode vind ik ok. Als echter een product verkocht wordt met de vermelding dat je dit en dat er ook bijkrijgt, dan maken deze dit en dat integraal deel uit van je aankoop, vind ik.

Eigenlijk zou er een lijstje kunnen gemaakt worden met de verdoken prijsverhogingen door het ontnemen van gratis elementen

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk

wigo klanten hebben 36u terugkijk tv zo er bij

ze kosten naar 7 dagen gaan extra met tv zender en serie en film op vragen play was het pakket

nieuws is altijd gratis geweest en nog meer alleen een tv digibox digicorder box had je nodig en basis internet van telenet

VRT net gemist is iets van vroeger weet niet of nog iets wordt gedaan met dit systeem staat er nog op dat is alles

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk


@luc55  schreef:

wigo klanten hebben 36u terugkijk tv zo er bij

ze kosten naar 7 dagen gaan extra met tv zender en serie en film op vragen play was het pakket

nieuws is altijd gratis geweest en nog meer alleen een tv digibox digicorder box had je nodig en basis internet van telenet

VRT net gemist is iets van vroeger weet niet of nog iets wordt gedaan met dit systeem staat er nog op dat is alles


@luc55 ik heb het je denk ik al eens eerder gevraagd, maar zou je aub toch wat meer moeite en tijd kunnen steken in je teksten? Het gebruik van leestekens zou al een mooi begin zijn, en samen met een goede zinsbouw maakt het het allemaal veel makkelijker (lees minder vermoeiend) om te lezen. Dank bij voorbaat! 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk


@Steven-E  schreef:

@luc55  schreef:

ze kosten naar 7 dagen gaan extra met tv zender en serie en film op vragen play was het pakket


Ik weet ook "in gods naam" niet wat @luc55  bedoeld?

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk

wigo klanten hebben 36u terugkijk tv zo er bij.

standaard kunnen ze tot 36 uur terug zien in hun wigo abo .

dat het symbool met play teken in de tv gids die kan je raadplegen op je toestel (digicorder, digibox en tv box )

deze moet wel aangesloten zijn aan internet .

anders gaat het niet.

door een play pakket te nemen ( is een pakket met extra zenders en kan je series opvragen en films )

een play pakket was betalend .

daar zat ook terug kijk tv bij voor 7 dagen .

dus meer dan de 36 uur standaard .

v.b thuis (serie) dat op één wordt uitgezonden dat 5 dagen in de week wordt uitzonden  kan je vrijdag in 1 keer alle 5 afleveringen  samen zien .

in die tijd was terug kijk tv beperkt aan tv zenders .

het stelde bijna niets voor

hoop dat duidelijk is .(natuurlijk helpen we elkaar en delen we info)

mooi schrijf wijze en te uitgebreid dat leest niemand meer .

best kort en tot de punt van de zaak .

 

 

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Reclame doorspoelen weldra niet altijd meer mogelijk


@luc55  schreef:

mooi schrijf wijze en te uitgebreid dat leest niemand meer .

best kort en tot de punt van de zaak .


Jij weet wat je bedoeld maar wij niet altijd. Ik probeer altijd "idiot proof" te schrijven. Dit wil niet zeggen dat onze lezers idioten zijn maar zo weet je zeker dat iedereen het begrijpt.

Telegram stijl kan soms handig zijn (voor de insiders) maar is niet altijd voor iedereen duidelijk. En voor alle duidelijkheid @luc55 jouw bijdrage wordt hier zeker geapprecieerd maar regelmatig begrijp ik niet alles en dat is dan erg frustrerend.