Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

STER Nederland bekijkt Vlaamse reclameblokken op NPO

In Nederland is ster het reclame blok bedrijf voor media aan het bekijken om Vlaamse reclame blokken in België aan te bieden op de NPO zenders om zo extra reclame geld te winnen uit België.

interessante wending, benieuwd wat DPG België en Play België daar gaan op reageren dat de Nederlandsers reclame inkomsten gaan afsnoepen uit België.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Tags (2)
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Ik heb zo een gloeiende hekel aan die niet doorspoelbare reclame dat ik de zenders die dat hanteren gewoon niet meer bekijk ...

Er is een tijd geweest dat ik die uitzendingen opnam om ze daarna te kunnen doorspoelen maar ook daar hebben ze iets op gevonden ...

Als dat zo doorgaat komt er een tijd dat mijn abo op de schop gaat ... Op den duur gaan er geen kanalen meer overblijven die reclamevrij zijn ...

En moest het nu nog om een beetje reclame gaan, heel af en toe ... Maar neen, constant, liefst op de meest onmogelijke momenten en dat dan twee, drie of meer keren per programma ... en geen minuutje of twee, neen, lang genoeg om een normale mens danig op de zenuwen te werken ... En ja, ge kunt van die reclame gebruik maken om iets uit de frigo te gaan halen, of even naar de WC te  gaan, maar toch niet aan de lopende band hé ...

Zo, dat is mijn gedacht erover ...

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@StefaanH  schreef:

Er is een tijd geweest dat ik die uitzendingen opnam om ze daarna te kunnen doorspoelen maar ook daar hebben ze iets op gevonden ...

Dat gaat hier - op m'n TV-box - nog steeds zoals toen de beperking geïntroduceerd werd (op de Vlaamse zenders in ieder geval). Reclames tijdens opnames zijn door te spoelen, op de eerste minuut aan het begin na. Op een Digicorder zou dat volgens mij gelijkaardig moeten zijn.

TV-box

Wil je een opname (her)bekijken die je hebt opgenomen op een VTM-, Play- of RTL-zender? Dan kijk je eerst 1 minuut reclame voor de opname start.
Bron: Opnemen met de Telenet TV-box | MyTelenet 

Digicorder

Wil je een opname (her)bekijken die je hebt opgenomen op VRT 1 of VRT CANVAS? Dan kijk je eerst 20 seconden reclame voor de opname start. 
Bron: Opnemen met een Digicorder | MyTelenet 

De info hierboven is volgens mij wel een beetje verouderd. Ik denk dat VRT nu ook reclame toont op de TV-box en dat de beperking van VTM, Play en RTL ook van toepassing is op TV-box (maar ik kan verkeerd zijn)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Tegenwoordig kan je tijdens een reclameblok rustig even naar de Carrefour gaan om boodschappen te doen.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@StefaanH Dit gaat over NPO zenders, de Holland zoals ze vroeger zeiden, is een idee om op die zenders dat de STER nu al Hollandse reclame tonen Vlaamse reclame op te geven.

daar is tussen elk programma reclame, dus bv een aflevering volledig, ervoor en erna reclame, niet zoals op een vtm of play dat deze worden onderbroken voor reclame, daar duurt een afl van 40 min direct een uur met alle reclame ertussen op vtm en play zenders.

op de npo krijg je de volledige Afl van 40 min bv om dan pas reclame in te komen ervoor en erna.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400