@MarcN, die mogelijkheid is er niet. Wanneer je zo'n problemen ervaart met serieopnames kan je best eens enkele stappen volgen. Probeer altijd eerst de serieopname eens volledig verwijderen en erna opnieuw in te plannen. Blijft de serieopname problemen geven, dan kan het zijn dat je jouw digicorder eens terug naar de fabrieksinstellingen moet plaatsen (met behoud van opnames!). Als dat ook niet helpt, ruil je jouw digicorder best om in een Telenet center. Maar dan ben je natuurlijk wel je bestaande opnames kwijt.
Indien er iets wijzigt vanuit de aanbieder van de serie, waardoor de serieopname geïmpacteerd wordt. Ga je zeker niet de enige zijn die het opmerkt. Dan krijgen we hier meestal meldingen via verschillende kanalen over binnen, zeker bij populaire programma's als Thuis of Familie. Vanuit Telenet wordt er dan natuurlijk wel gekeken naar of we die specifieke aflevering in de TV-theek kunnen aanbieden. Maar ook dit moet in samenspraak zijn met de aanbieder van het programma.
Hopelijk geeft dit je wat meer duidelijkheid. Er kunnen dus verschillende dingen de oorzaak zijn voor serieopname problemen, niet enkel vanuit de EPG (tv-gids) maar ook vanop je digicorder.
Suzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.