Beantwoorden
TP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

Goedemorgen,

Sinds eind december ben ik geabonneerd op Streamz+, voorheen had ik enkel Streamz.

Sinds deze activatie is het niet meer mogelijk om deze te bekijken op al mijn mobiele apparaten.

Ik krijg steeds de melding dat ik via mijntelenet een subscriptie moet doen. Terwijl dit al als actief staat in mijnTelenet.

Ik heb reeds verschillende malen contact gehad met de klantendienst en de klachtendienst en niemand kan me vertellen hoe en wanneer dit opgelost gaat geraken. Niemand schijnt op de hoogte te zijn van wat het probleem is, enkel dat het achterliggend is.

Hebben jullie hier reeds ervaring mee gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?

Kan het zijn dat ik iets op de mobiele apparaten moet instellen?

Alvast bedankt!

0 Likes
12 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

@TP er vanuitgaande dat de app voordien wel werkte met Streamz, kan je het volgende doen :

1. verwijderd de app volledig.

2. herstart je mobiele devices

3. installeer Streamz nogmaals op je mobiele devices en log in met je gegevens.

 

Hou er rekening mee dat de eerste keer bij het inloggen, alles een beetje trager zal werken doordat de app de authenticatie nog moet doorlopen en je device moet herkennen.

veel succes!


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

Ik heb ook exact dit probleem gehad en heb er contact over gehad met de achterliggende technische dienst. Dit is een bekend probleem en heeft de hoogste prioriteit om zo snel mogelijk opgelost te worden. 

 

De tips die @kristofDW geeft, gaan helaas niet werken. Afwachten dus. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

Dag Jan,

 

is het probleem ondertussen opgelost bij jou?

 

0 Likes
Gissius
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

Allen,

Ik ben hier ook al sinds eind december mee bezig maar voorlopig nog geen oplossing

Telenet login wordt geweigerd op de Streamz-app/website - Pagina 2 - De Netweters

 

Ondertussen betaal je wel voor een toapssing die je overal zou moeten kunnen gebruikenmaar dus alleen in je zetel kan zien en niet op een ander toestel.

Begin dit echt wel vervelend te vinden.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten


@m-jan20  schreef:

Ik heb ook exact dit probleem gehad en heb er contact over gehad met de achterliggende technische dienst. Dit is een bekend probleem en heeft de hoogste prioriteit om zo snel mogelijk opgelost te worden. 

 

De tips die @kristofDW geeft, gaan helaas niet werken. Afwachten dus. 


Dit klopt. Ik heb het net nog eens bekeken en dit issue is momenteel nog steeds in onderzoek. Er staat een algemeen ticket voor open waarop alle klantendienst medewerkers zicht hebben. Hopelijk wordt het snel opgelost! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

Het probleem waarbij je met je Telenet login niet kan aanmelden op de Streamz-app of website is sinds gisteren namiddag opgelost. Probeer het dus zeker nog eens uit als je hier problemen mee had voorheen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

Beste @Suzy , hier werkt het wel nog niet, heb ook eens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit had geen effect. Krijg de volgende mededeling :

 

Je abonnement is verlopen, Start je Streamz plezier terug op nadat je je abonnement geheractiveerd hebt.

 

Ik log in met Telenet account en heb Streamz.

Geprobeerd op iPad en iPhone .

En op de website zeggen ze mij dat ik mijn Telenet abonnement moet aanpassen.

Mvg

Yves

0 Likes

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

Heb het opgelost 🙄, Streamz via mijn Telenet opgezegd en Streamz rechtstreeks van DPG Media genomen. Nu kan ik via iPhone, iPad en  tv kijken (want daar kreeg ik ook een foutmelding dat ik mijn abonnement moest wijzigen van Telenet).

Het enige dat ik verlies zijn 5,5 dagen terugkijk, wat geen probleem is want hetgeen mij interesseert neem ik toch op, maar win 2 maanden abonnement (bij het nemen van een jaarabonnement)

 

Yves

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

@Ex-Netweter 

 

Ik heb bij wijze van test daarnet ook eens de app gedownload. Gestart en aangelogd met mijn telenet account (telenet mail adres en paswoord). Ik kreeg dan dezelfde foutmelding als jij.

 

Ik heb dan het boeltje afgesloten en opnieuw gestart. Ditmaal, in plaats van aan te loggen heb ik op het icoon beneden, het telenet icoon geklikt. Ik kreeg de vraag: inloggen met uw telenet account? Ik heb op JA geklikt, zonder verder iets in te vullen. Toen werd mij gevraagd om een profiel aan te maken en ik kon beginnen kijken.

 

Zodus, het werkt perfect met de app als je Streamz bij Telenet hebt. Enkel niks invullen om aan te loggen, wel op het Telenet icoon klikken.

 

Ik moet er wel bij zeggen, ik heb de Play app ook op mijn foon dus mijn foon kent mijn telenet credentials.

 

Het was dus niet nodig om op te zeggen bij Telenet en naar DPG Media te gaan.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

@StefaanH , ja, heb ik ook allemaal gedaan (Telenet icoontje,etc...), maar hier werkt dat niet.

Het enige dat ik kan denken wat er fout loopt bij mij is het volgende: op het moment dat Streamz begon heb ik daar een account gemaakt met hetzelfde e-mail adres en wachtwoord als mijn Telenet login. Kwestie van het eenvoudig te houden. En waarschijnlijk wringt het schoentje daar. Ik was daarbij op dat moment Yugo, waar Streamz inbegrepen is en alles werkte zoals het hoorde, zowel de app van Yugo als de app van Streamz. Dit op alle mobiele toestellen die ik heb, waaronder de  tv.

Het is maar op het moment dat ik overgeschakeld ben naar Wigo dat het probleem zich stelde.

Ik had geen toegang meer tot Streamz, wat normaal was gezien ik geen Yugo meer had. Heb dan via mijn Telenet de optie Streamz genomen maar kreeg dan de meldingen ( en dit tot gisteren) dat ik mijn abonnement bij Telenet moest aanpassen.

 

Mvg,

Yves

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

@Ex-Netweter 

 

Als ik dat zo lees heb ik het vermoeden dat het misschien zou volstaan hebben om uw profiel bij streamz te verwijderen na uw overstap  en er een nieuw aan te maken vanuit uw nieuwe situatie.

 

Het is natuurlijk makkelijk om dat nu te zeggen, maar dat is hetgeen mij het meest voor de hand liggend lijkt.

 

Wellicht een tip voor wie het nog moet meemaken ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Streamz en Streamz+ werkt niet op mobiele apparaten

Ja, je zal wellicht gelijk hebben @StefaanH , maar, kan nu effe verder en indien Telenet met een mooie promotie 🙄😉 zou afkomen in de toekomst kan ik deze tip,zeker gebruiken 👍🏽.

 

Mvg,

Yves