Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

Kreeg net een mail van Streamz dat ze hun prijzen vanaf 11 april gaan aanpassen met een euro naar omhoog.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
26 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

Mail ook gekregen.
Ik heb vorige week, via Telenet, Streamz genomen voor een jaar aan 8,95 euro de maand.
Mijn prijs blijft ongewijzigd tot 5/3/2025 .  De naam van standaard Streamz verandert trouwens ook naar "Streamz Premium".
Prijs Streamz

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 277
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

@Steven-E benieuwd als Streamz nog eind 2024 zal halen, deze zomer exit HBO en het beste van Paramount+ is maar een zeer mager beestje!

Mja zo naïef als ze zijn bij Streamz zullen ze nog wel jaren voort doen met verlies, totdat Telenet zegt dat het welletjes is geweest, en dan nog. 😁

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

@Steven-E  Ik heb ook een jaar abbo en kreeg toch de mail dat de prijs wordt aangepast vanaf april, in feite is dat contract breuk denk ik zo, m’n jaar abbo van december 2023 is nog niet ten einde dan.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Dragon_Racing
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

PlayMore (waar streamz+inzit) gaat ook vanaf dan met 1 eur omhoog.

 

Heb PlayMore al jaren (nog voor het zo noemde), maar op de 3 filmzenders..... Zo goed als niks nieuw op.  Constant herhalingen (tegenover vroeger).

Je hebt de nieuwe films die ze erop spelen (die eerst op verhuur komen) bijna allemaal al gezien via Disney+ of Netflix.

 

Prijzen verhogen dus maar niks nieuw 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024


@Master-Magic  schreef:

@Steven-E  Ik heb ook een jaar abbo en kreeg toch de mail dat de prijs wordt aangepast vanaf april, in feite is dat contract breuk denk ik zo, m’n jaar abbo van december 2023 is nog niet ten einde dan.


Bij mij staat er in de mail:

Wat betekent dat voor jou?
 
Vanaf 11 april is de standaardprijs voor Streamz € 12,95 per maand, in plaats van € 11,95 per maand.
 
Voor jou verandert de prijs pas op je eerste aanrekening na 05/03/25, de laatste dag van je huidige abonnement. Tot dan betaal je dus de oude prijs.

 

Ik ga er van uit dat de 12,95 en 11,95 euro de prijs zonder korting is, want op Mijn Telenet staat het volgende:

StevenE_0-1710172898326.png

Dus bij jou staat er 1/4/24 onderaan de kader?
Dan zou ik toch eens bellen.  En persoonlijk zou ik dan proberen een nieuw jaarabonnement af te sluiten aan de oude prijs.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

@Steven-E 

IMG_0638.jpeg

ja zie, ik heb wel via Streamz site zelf jaar abbo genomen met korting in december, klopt dus niet met wat ze melden via mail, heb al via de site contact opgenomen met hen, wel nog geen reactie gekregen, aan de hand van deze info via mail klopt het dus niet wat ze vermelden want we zijn nog geen 4 maand ver in het jaar abbo.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024


@Master-Magic  schreef:

ja zie, ik heb wel via Streamz site zelf jaar abbo genomen met korting in december, klopt dus niet met wat ze melden via mail, heb al via de site contact opgenomen met hen, wel nog geen reactie gekregen, aan de hand van deze info via mail klopt het dus niet wat ze vermelden want we zijn nog geen 4 maand ver in het jaar abbo.


Het klopt wel he, er staat “eerste betaling vanaf 11 april” dat wil zeggen “de eerstevolgende betaling, na 11 april” in jouw geval in december dus.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

Idd, @Master-Magic ik denk dat je het verkeerd interpreteert.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

@WG94  Staat er beetje dubbel op, het zou mooi zijn als ze zeggen vanaf de eind datum pas, nu kan je het lezen dat je betaald vanaf april voor je abonnement.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

In de mail die ik kreeg staat het er ondubbelzinnig hoor ...

 

prijsverhoging streamz.JPG

 

Vermits ik elke maand een aanrekening krijg gaat het er in de maand mei opstaan ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

@StefaanH is anders dan als je een jaar abbo hebt, ondertussen in contact geweest met streamz en ze hebben zich geëxcuseerd voor de onduidelijke uitleg voor jaar abbo klanten, 

het had beter geweest dat er bij stond dat je vanaf januari in mijn geval dan het nieuwe bedrag betaald per jaar, 

er zullen nog klanten over vallen.

bij deze uitgeklaard voor mij 😉 

zou beter zijn dat het erbij staat zoals bij @Steven-E  dat je de nieuwe prijs krijgt vanaf die datum, dat zal enkel voor klanten zijn van streamz via telenet zelf.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

Op werk gevraagd aan collega 's geen e-mail gekregen de meeste betalen per jaar daar verandert er niks aan nu pas als jaar om is zal het veranderen denken ze

De mensen die bij een andere aanbieder streamz hebben hebben ook  geen e-mail gekregen

Ze hebben contact genomen met aanbieder  maar die wist van niets is niet voor iedereen

zijn ander contracten zegde iemand op werk dat zegde ze via chat van een  klanten dienst concurrentie

https://www.standaard.be/cnt/dmf20240311_94562112?utm_source=standaard&utm_medium=newsletter&utm_cam...

 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024

@Master-Magic 

Je schreef:

"zou beter zijn dat het erbij staat zoals bij @Steven-E  dat je de nieuwe prijs krijgt vanaf die datum, dat zal enkel voor klanten zijn van streamz via telenet zelf."

Ik heb Streamz van Telenet zelf, eigenlijk had ik vroeger "Play", en dat is van ambtswege omgezet in Streamz. Ik betaal gewoon per maand, net zoals dat voordien bij "Play" het geval was. Ik heb dus reeds vanaf volgende maand prijs. Ik betaal nu 11,95 per maand.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Streamz past zijn prijzen aan vanaf 11 april 2024


@StefaanH  schreef:

Ik heb Streamz van Telenet zelf, eigenlijk had ik vroeger "Play", en dat is van ambtswege omgezet in Streamz. Ik betaal gewoon per maand, net zoals dat voordien bij "Play" het geval was. Ik heb dus reeds vanaf volgende maand prijs. Ik betaal nu 11,95 per maand.


Je kan altijd nu nog (of tot 11 april) intekenen voor een jaar aan 8,95 euro/maand he 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.