Beantwoorden
Sonns
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

TV-theek Play More

Goedenavond,

 

Zouden ze bij Telenet aan de TV-theek, Play More segment, aan het werken zijn?

 

Want dat lijkt me niet goed meer te updaten de voorbije dagen?

 

Normaal kwamen nieuwe filmreleases quasi onmiddellijk bij de Trending films, maar dat lijstje lijkt me nu al dagenlang onveranderd. Ook bij recente topfilms staat Sonic The Hedgehog niet tussen, de première van voorbije zaterdag.

 

De film Honey Boy, première van voorbije vrijdag, staat zelfs gewoonweg niet in de TV-theek; dat is precies ook de eerste keer dat ik dit meemaak.

 

Vroeger keek ik naar de filmkanalen zelf (het is te zeggen: opnames ervan) maar sinds dat ze daar reclame in zijn beginnen maken (bij begin en einde van de film krijg je een ongewenste irritante reclameboodschap voor een andere film), ben ik op de TV-theek overgeschakeld. Ik hoop dan ook dat die wat deftig blijft werken, wat wel mag voor de €25/maand dat ik er voor neertel.

 

Iemand een idee aub?

0 Likes
10 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

TV-theek Play More

Die stonden niet per se direct onder "trending", maar er was tot de lancering van Streamz wel een lijntje met "nieuw". Onder die categorie "nieuw" stonden de films direct, maar die is dus nu verdwenen. Wanneer je de zoekfunctie van de decoder of website gebruikt zal je Sonic The Hedgehog terugvinden. Het is inderdaad zonder het lijntje met nieuwe releases wel lastig om nieuwe films te vinden. Misschien kan dit intern doorgegeven worden bij Telenet @Suzy?

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

TV-theek Play More

Je zou wel eens gelijk hebben, want we zien hier ook dat er veel oudere films zijn in de Play More kanalen, die ze al in april-mei vertoonden.

 

Vorige week was er een storing op hun systeem (van de klantendienst vernomen), maar het lijkt me sterk, dat het nu nog zo is.

Effe bellen naar de klantendienst om te horen over hoe of wat.

Misschien kan het ook helpen om je dogibox of aparaat even uit te doen en dan terug aan te zetten. Het kan zijn dat er een update nog moet komen. Je kan het altijd even nakijken.

0 Likes
wwwwim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Wereld gedichtendag Star Wars Day Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

TV-theek Play More

Op de site van Telenet staat Play More ook niet meer tussen de entertainment pakketten.

Zou de optie Play More er uit gaan? Misschien door de komst van Streamz+?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-theek Play More

@wwwwim  ik heb deze vraag ook al eens gesteld omdat je ze ook niet kan bijvoegen als tv optie. 

 

@Suzy  heb je misschien al een antwoord op deze vraag die ik toen ook gesteld heb ? Je kan dus in je tv opties niet meer kiezen voor Play More maar het bestaat nog wel aangezien ik het heb. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wwwwim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Wereld gedichtendag Star Wars Day Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

TV-theek Play More

@patrick37Inderdaad, in mijn Telenet kan ik ook niet meer kiezen om Play More als optie toe te voegen. Die zou ik vanaf 13 oktober wel moeten kunnen want dan vallen de themakanalen weg uit mijn huidig Play/Streamz. Vrouwke gaat dan niet tevreden zijn als ze haar ID kanaal niet meer heeft 🙂

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

TV-theek Play More

Play More zou normaal moeten blijven bestaan, aangezien de themazenders enkel in Play More zitten vanaf 13/10.

 

Vanaf 13/10 is dit de situatie:

Streamz (11,95€): series en 'oude' films

Streamz+ (19,95€): alles van Streamz en nieuwe films

Play More (24,95€): alles van Streamz+ en themazenders

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-theek Play More

In de aangepaste prijslijst van september staat Play More nog altijd vermeld.

Sonns
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

TV-theek Play More

Er lijkt toch een heel klein beetje beweging in te komen, nu is Jumanji 2 (of 3, als je de ouwe versie meetelt) weer de nieuwste in de Trending en is Terminator 6 een plaatsje gezakt.

 

@HofkensInderdaad, ik mis het menuutje "nieuw".

Daar kon ik elke week kijken en opvolgen wat er was bijgekomen en kon ik checken welke ik wou zien.

Nu is dat een heel gedoe om te kijken wat de nieuwe releases zijn als ze niet in de TV-theek op de homepage komen.

Via zoeken vind je inderdaad de gewenste film wel, maar ik wil niet elke week m'n hele watchlist van films door dat zoekmenu halen.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

TV-theek Play More


@Sonns  schreef:

Er lijkt toch een heel klein beetje beweging in te komen, nu is Jumanji 2 (of 3, als je de ouwe versie meetelt) weer de nieuwste in de Trending en is Terminator 6 een plaatsje gezakt.

 

@HofkensInderdaad, ik mis het menuutje "nieuw".

Daar kon ik elke week kijken en opvolgen wat er was bijgekomen en kon ik checken welke ik wou zien.

Nu is dat een heel gedoe om te kijken wat de nieuwe releases zijn als ze niet in de TV-theek op de homepage komen.

Via zoeken vind je inderdaad de gewenste film wel, maar ik wil niet elke week m'n hele watchlist van films door dat zoekmenu halen.


Het is er inderdaad niet beter op geworden door dat menu "nieuw" eruit te halen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV-theek Play More


@patrick37  schreef:

...

@Suzy  heb je misschien al een antwoord op deze vraag die ik toen ook gesteld heb ? Je kan dus in je tv opties niet meer kiezen voor Play More maar het bestaat nog wel aangezien ik het heb. 


@patrick37 men heeft mij verteld dat ze Play More normaal gezien terug gaan toevoegen op de website. Waarom dit er niet meer opstond is me onbekend. 

 

Ik heb de voorbije week enkele meldingen intern zien passeren over categorieën die plots niet meer aanwezig waren in de TV-theek. De categorie "nieuw" is er zo één van. Hier zijn ze bij Telenet mee bezig. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.