De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom! Hi there! It's your third party!

Storing op terugkijk-tv sedert 29 juli. Gebeld met telenet , à ' dagen dan te zeggen binnen een uur , want als het dan niet lukt zouden  vriendelijke operator legt uit dat het zeer spijtig is , maar er word hard aan gewerkt om het in orde te krijgen. Wanneer ?  3 à 4 dagen , moet het zeker opgelost zijn. Kan vroeger

0 Likes
Beantwoorden
24 reacties
Highlighted
Experienced Allesweter
Berichten: 1329
Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! Een mailpaal!

@rita13  hopelijk is het dan snel opgelost. Als je al gebeld hebt en er is een case gemaakt voor de backoffice dan kan je niet anders doen dan wachten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meesterweter
Berichten: 2677
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@rita13 

In een andere draad is er gisteren gemeld door een moderator van dienst (Lieselot), dat er aan gewerkt wordt. Dat lijkt ook wel zo want op bepaalde zenders werkt het terug beter. Of het op een duurzame manier opgelost wordt/is zullen we nog moeten zien.

 


  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1676
De slimste mens? Dat ben jij. Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster! Like a journalist.

@louishufk is het niet ten bate van de kwaliteit ??? kan het niet bekijken momenteel wegens omstandigheden.... 😞 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meesterweter
Berichten: 2677
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@master-magic1 

Het was ook niet te bekijken. Andere omstandigheden...


  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1676
De slimste mens? Dat ben jij. Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster! Like a journalist.

@louishufk oei niet goed...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Jammer dat Telenet de klant niks laat weten over deze storing en dat je zelf alles zelf moet uitzoeken wat er aan de hand is.

Niet echt klantvriendelijk zou ik zeggen dat er na 3 dagen nog geen oplossing, graag een vergoeding wegens niet leveren van betaalde diensten zou tof zijn.

Hopelijk niet nog 3 dagen tegen dat de terugkijk tv werkt

 

jokanoo

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meesterweter
Berichten: 2677
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Jokanoo 

Dat men de betrokken klanten zou inlichten over de aard van de moeilijkheden en de mogelijke tijd die men nodig gaat hebben om het op te lossen lijkt mij niet meer dan normaal. Het zou een teken van respect voor de klant zijn.

Helaas zit die reflex er nog niet in. Het zou veel gemor doen verstommen.


  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1676
De slimste mens? Dat ben jij. Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster! Like a journalist.

@louishufk de vraag is of elke klant dat probleem heeft, in de testperiode was er een probleem met beelden dat niet of gestoord waren bij enkele test klanten en als ik keek werkten die zonder problemen en zonder haperingen, dus vraag me nu ook af of dit ook niet zo een geval is.???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meesterweter
Berichten: 2677
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@master-magic1 

Wat je schrijft is juist, maar het lijkt me beter een aantal klanten te veel een mogelijk probleem te melden dan iedereen in het ongewisse te laten.


  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1676
De slimste mens? Dat ben jij. Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster! Like a journalist.

@louishufk idd, een idee zou zijn dat iedereen die het probleem heeft eens belt met telenet en dit meld, en dat zij dan een tijdelijke lijst aanleggen van personen met email adres dat dit probleem hebben en dan van zodra er nieuws is dat er een mail bericht uit gaat naar al die mensen met info.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Berichten: 1238
Applaus voor jezelf! It's your fifth party! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

@master-magic1  schreef:

@louishufk idd, een idee zou zijn dat iedereen die het probleem heeft eens belt met telenet en dit meld, en dat zij dan een tijdelijke lijst aanleggen van personen met email adres dat dit probleem hebben en dan van zodra er nieuws is dat er een mail bericht uit gaat naar al die mensen met info.


Dat is nu eens een goed idee se. Op de klantendienst is een soort alarmenpagina. Moesten de klantendienstmedewerkers de mogelijkheid hebben om bij elk probleem een e-mailadres te noteren bij een bestaand probleem, dan kunnen de betreffende klanten updates krijgen over hoever het staat.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Moderator
Berichten: 28
Al 25 duimen! Topicwurm! Nice talking to you! On a roll...

Hey all

 

Even om inderdaad te bevestigen dat we momenteel kampen met een issue voor terugkijktv op bepaalde zenders. Onze back-office is inderdaad al op de hoogte en doet het nodige om dit op te lossen. Van zodra we een update hebben, zullen we het ook hier laten weten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1676
De slimste mens? Dat ben jij. Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster! Like a journalist.

@Bjarneleuk dat dit hier word gemeld maar kan me inbeelden dat klanten dat bellen met het probleem of het probleem ervaren en de weg naar hier niet vinden niet op de hoogte word gehouden en dus misnoegd kan zijn daardoor, wil dit hier niet afkeuren de werking maar er kan toch eens gekeken worden voor een soort verzendlijst waarbij klanten dan via mail reactie krijgen over het probleem bv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
Berichten: 2258
It's your fourth party! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf!

Als mijn geheugen nog correct werkt, dan was er vroeger een webpagina van Telenet waarop je de storingen kon zien.


   janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden