24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Storing op terugkijk-tv sedert 29 juli. Gebeld met telenet , à ' dagen dan te zeggen binnen een uur , want als het dan niet lukt zouden vriendelijke operator legt uit dat het zeer spijtig is , maar er word hard aan gewerkt om het in orde te krijgen. Wanneer ? 3 à 4 dagen , moet het zeker opgelost zijn. Kan vroeger
Opgelost! Ga naar oplossing.
In een andere draad is er gisteren gemeld door een moderator van dienst (Lieselot), dat er aan gewerkt wordt. Dat lijkt ook wel zo want op bepaalde zenders werkt het terug beter. Of het op een duurzame manier opgelost wordt/is zullen we nog moeten zien.
@louishufk is het niet ten bate van de kwaliteit ??? kan het niet bekijken momenteel wegens omstandigheden.... 😞
Het was ook niet te bekijken. Andere omstandigheden...
Jammer dat Telenet de klant niks laat weten over deze storing en dat je zelf alles zelf moet uitzoeken wat er aan de hand is.
Niet echt klantvriendelijk zou ik zeggen dat er na 3 dagen nog geen oplossing, graag een vergoeding wegens niet leveren van betaalde diensten zou tof zijn.
Hopelijk niet nog 3 dagen tegen dat de terugkijk tv werkt
jokanoo
Dat men de betrokken klanten zou inlichten over de aard van de moeilijkheden en de mogelijke tijd die men nodig gaat hebben om het op te lossen lijkt mij niet meer dan normaal. Het zou een teken van respect voor de klant zijn.
Helaas zit die reflex er nog niet in. Het zou veel gemor doen verstommen.
@louishufk de vraag is of elke klant dat probleem heeft, in de testperiode was er een probleem met beelden dat niet of gestoord waren bij enkele test klanten en als ik keek werkten die zonder problemen en zonder haperingen, dus vraag me nu ook af of dit ook niet zo een geval is.???
Wat je schrijft is juist, maar het lijkt me beter een aantal klanten te veel een mogelijk probleem te melden dan iedereen in het ongewisse te laten.
@louishufk idd, een idee zou zijn dat iedereen die het probleem heeft eens belt met telenet en dit meld, en dat zij dan een tijdelijke lijst aanleggen van personen met email adres dat dit probleem hebben en dan van zodra er nieuws is dat er een mail bericht uit gaat naar al die mensen met info.
@Master-Magic schreef:
@louishufk idd, een idee zou zijn dat iedereen die het probleem heeft eens belt met telenet en dit meld, en dat zij dan een tijdelijke lijst aanleggen van personen met email adres dat dit probleem hebben en dan van zodra er nieuws is dat er een mail bericht uit gaat naar al die mensen met info.
Dat is nu eens een goed idee se. Op de klantendienst is een soort alarmenpagina. Moesten de klantendienstmedewerkers de mogelijkheid hebben om bij elk probleem een e-mailadres te noteren bij een bestaand probleem, dan kunnen de betreffende klanten updates krijgen over hoever het staat.
Hey all
Even om inderdaad te bevestigen dat we momenteel kampen met een issue voor terugkijktv op bepaalde zenders. Onze back-office is inderdaad al op de hoogte en doet het nodige om dit op te lossen. Van zodra we een update hebben, zullen we het ook hier laten weten.
@Bjarneleuk dat dit hier word gemeld maar kan me inbeelden dat klanten dat bellen met het probleem of het probleem ervaren en de weg naar hier niet vinden niet op de hoogte word gehouden en dus misnoegd kan zijn daardoor, wil dit hier niet afkeuren de werking maar er kan toch eens gekeken worden voor een soort verzendlijst waarbij klanten dan via mail reactie krijgen over het probleem bv.
Als mijn geheugen nog correct werkt, dan was er vroeger een webpagina van Telenet waarop je de storingen kon zien.