Beantwoorden
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Op de website van telenet lees je bij wat betekend de overgang van play naar streamz voor u:
Je themazenders, zoals Discovery World of Stingray Music, verdwijnen op 6/10. Je kan ze vanaf dan dus niet meer bekijken in Streamz.

Volgens de klantendienst zouden er enkel twee themakanalen verdwijnen uit streamz en overgaan naar streamz+ zijnde Discovery World en Stingray Music.

 

Hoewel het voor mij als klant nog steeds moeilijk te verteren is dat er themakanalen, die jaren te krijgen waren rond de 9 euro, nu overgeheveld worden naar een prijs van 20 euro, ben ik toch blij dan het maar één televisie kanaal zou betreffen, wel spijtig juist een discovery.

Omdat voor mij de themakanalen het enige is waarom ik nog play (streamz) ben, heb ik aan de klantendienst gevraagd om zoals bij proximus een boeket te maken van de themakanalen zodat je op deze themakanalen kunt abonneren, los van al de series en films die de streamz aanbieden.

294 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


@robatoras  schreef:

@Ex-Netweter Probeer met een digicorder maar eens 9 programma's tegelijk op te nemen! (jaja! al gebeurt hier!)

 

En hoe ga je die 9 programmas tegelijk bekijken.😅

Hoeveel tv's heb je dan wel niet staan?

Met alle respect.

 


Hey @robatoras 

 

Ik heb het je eerder al eens gevraagd, maar ik probeer het nog eens 😉

Zou je het artikel van @Suzy nog eens kunnen nalezen wat uitlegt hoe je correct iemand "citeert".

De manier die je nu gebruikt is heel verwarrend. Het is niet duidelijk of de woorden uit jouw mond komen of uit die van de persoon die je wil citeren. Tenzij je de vorige posts goed begint uit te vlooien, maar dat kan niet de bedoeling zijn.

 

Dit is het artikel van Suzy waar alles mooi staat uitgeld adhv screenshots.
https://www.netweters.be/t5/Aankondigingen/Hoe-quote-of-citeer-je-iemand-op-De-Netweters/td-p/78958

Dit werkt ook vanop mobiel.

 

Merci!
Steven


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@freelieke schreef

Nu dat de themazenders niet meer in Play/StreamZ zitten, moet ik deze niet meer.

En ben ook niet zinnens om nogmaal 13 € meer op te hoesten om mijn themazenders te kunnen behouden via het veel duurdere Play More !!

 

Antwoord
Jou niet laten doen,probeer anders via een Telenet center dit op te zeggen.

Bestellen via mijn Telenet kan niet snel genoeg,waarom niet opzeggen.

Als je nog maar naar de producten kijkt onder 'Mijn Telenet',zijn ze al metteen daar met 'n mail,je hebt je mandje nog niet afgewerkt. Zo vangen ze mij niet.

 

@Steven-E Is dit zoals jij het wil 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


@robatoras  schreef:

@freelieke schreef

Nu dat de themazenders niet meer in Play/StreamZ zitten, moet ik deze niet meer.

En ben ook niet zinnens om nogmaal 13 € meer op te hoesten om mijn themazenders te kunnen behouden via het veel duurdere Play More !!

 

Antwoord
Jou niet laten doen,probeer anders via een Telenet center dit op te zeggen.

Bestellen via mijn Telenet kan niet snel genoeg,waarom niet opzeggen.

Als je nog maar naar de producten kijkt onder 'Mijn Telenet',zijn ze al metteen daar met 'n mail,je hebt je mandje nog niet afgewerkt. Zo vangen ze mij niet.

 

@Steven-E Is dit zoals jij wil 


@robatoras  kan je ook zo een citaat maken als je iemand citeert ? Want het is heel verwarrend zoals jij schrijft. Het is al eens aangegeven door @Steven-E  maar ik wil je er toch ook even op attent maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@patrick37   

 

Robatoras@ Ik antwoord gewoon op @freelieke zijn bericht

wat is daar verwarrend aan?Hij heeft me toch een like gegeven.

Het gaat me niet om die like.

 

@patrick37 Hoe zou jij het doen 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@robatoras  kijk eens naar mijn bericht wat ik heb gemaakt en met jou citaat erin. Je weet dat je op de aanhalingstekens kan klikken en zo iemand zijn tekst kan citeren. Het staat daar niet voor de sier maar je kan deze ook echt gebruiken. Druk in je bericht wat je wil maken op de drie puntjes rechts en je aanhalingstekens komen tevoorschijn. 

 

Als we allemaal op deze manier te werk gaan is en blijft het voor iedereen duidelijk. Jou manier van citeren is echt heel onduidelijk. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@patrick37  Bedoel je zo

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


@robatoras  schreef:

@patrick37  Bedoel je zo

 


Hoe ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


@robatoras  schreef:

 

@Steven-E Is dit zoals jij het wil 


Nee, nog niet 😉

Naast het geciteerde bericht moet links zo’n grijze lijn staan, zoals hierboven.

Gewoon de stapjes volgen uit het bericht van @Suzy 😊


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@Steven-E  en @robatoras  we gaan nu wel te veel off topic inclusief mij zelf. 

Ik stel voor @robatoras dat je eens de stappen door leest hoe je het best iemand citeert en hoe je dus bepaalde functies gebruikt. @Steven-E  heeft je die stappen gegeven en lees die zeker eens door. Want straks is het een topic die veel te veel Off topic gaat omdat twee mensen je iets duidelijk willen maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

ok

 

 

 

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


@robatoras  schreef:

ok

 

 

 


@robatoras Ik heb een topic aangemaakt in de lounge.

Test daar maar even de functie uit, of stel maar vragen.

 

https://www.netweters.be/t5/Lounge/Oefenen-citeren/m-p/108064#M2564


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


@Steven-E  schreef:

@robatoras  schreef:

ok

 

 

 


@robatoras Ik heb een topic aangemaakt in de lounge.

Test daar maar even de functie uit, of stel maar vragen.

 

https://www.netweters.be/t5/Lounge/Oefenen-citeren/m-p/108064#M2564


Is dit goed zo

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@robatoras  dat is perfect. Nu doet en kan iedereen hetzelfde en is het voor iedereen duidelijk. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Heb van het weekend eens een herziening laten doen op mijn pakket wat ik heb bij Telenet. Heb eens samen met de medewerker alles eens overlopen en kwam op een iets goedkoper pakket uit omdat ik bepaalde zaken niet meer gebruik bij Telenet. 

Nu heb ik nog wel altijd Play More omdat we dat veel gebruiken maar de beste man kon mij ook zeggen dat deze uit het pakket zou verdwijnen. Dat zou betekenen dat de themazenders naar Streamz+ gaan , zoals hij het heeft uitgelegd. Volgens die persoon zou daarom Play More ook niet meer zichtbaar zijn op de website en kan je deze ook niet bestellen. Maar voorlopig zou je Play More kunnen behouden omdat het met uitzendrechten te maken heeft en dat daarom nog niet alle themazenders in Streamz+ zitten.

 

@Suzy  kan je bevestigen of dit waar is ? Want dan verklaart het waarom je geen Play More meer kan bestellen op de website. En dat zou dan € 5 per maand uitsparen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@patrick37 heeft niks met uitzendrechten te maken, alle zenders zaten vroeger ook in play more, als je uw pakket zelf niet opzegt blijft deze verder lopen,

er is op het forum een mooi vb van gegeven die enkel entertainment pakket had van vroeger en dat heeft die persoon nog altijd maar is niet meer online of via telefoon aan te vragen omdat het niet meer bestaat, maar wie het heeft behoud dit tot die het zelf opzegt en daarna kan die niet meer terug naar dat pakket.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.