Tijdelijke korting voor Play Sports niet automatisch?
Telenet geeft een tijdelijke korting aan Play Sports-klanten omwille van het uitblijven van een deal met Eleven (https://press.telenet.be/tijdelijke-korting-van-tien-euro-per-maand-voor-play-sports-klant).
Wordt die korting automatisch toegekend?
Wij zijn sinds jaar en dag Play Sports-klant (en Play-klant, en hebben ook internet en telefonie bij Telenet). Van bij de aanvang van ons Play Sports-abonnement hebben we 10€ korting op ons abonnementsgeld (met een asteriskje dat die korting geldt zolang we ook internet en telefonie bij Telenet houden). Ons "basisabonnement" is er dus al een (duur) met korting.
We hebben net onze factuur voor augustus binnengekregen en daarop is niets te zien van de tijdelijke compensatie op Play Sports die door Telenet aangekondigd was. Wel de "gewone" 10€ korting die we altijd al gehad hebben, maar geen compensatie dus voor het gebrek aan Belgisch voetbal op de PS-zenders.
Was dit een korting die moest aangevraagd worden? Uit de berichten in de pers meenden we begrepen te hebben dat dit automatisch zou toegekend worden, maar misschien hebben we het fout voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.