De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter
Topicvreter! It's your second party! WOW! Klasse!

**bleep** lees toch hier en daar verkeerde info 😅

simpel, in feite blijft play en play more maar de naam is dus aangepast

play > streamz

play more > streamz+

dus je kan alles zoals voordien + je hebt toegang tot de streamz content (vlaamse netflix) inbegrepen in abo

(+wat themazenders van play naar streamz+)

kan je bedienen via verschillende platformen, streamz (niet te verwarren met play variant) kan je ook als non telenet klant aanvragen

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Cru  schreef:

play > streamz

play more > streamz+

dus je kan alles zoals voordien + je hebt toegang tot de streamz content (vlaamse netflix) inbegrepen in abo

kan je bedienen via verschillende platformen, streamz (niet te verwarren met play variant) kan je ook als non telenet klant aanvragen

@Cru wat je hierboven aangeeft klopt niet. Play More wordt niet streamz+. Vanaf nu zijn er 3 entertainment pakketten: streamz, streamz+ en Play More. Overal zit via Telenet 7 dagen terugkijk-TV erin en in Play More zitten ook nog de themazenders. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Professional Meerweter
Een bus vol! Topicwurm! Full speed writing! BINGO!

@Cru 

Nein...Play More wordt NIET Streamz+, hoe vaak nog...Play More is enkel via Telenet te bestellen en bevat oa alle content  van Streamz+ met daar alles van voorheen bij, nl terugkijktv, themazenders en e filmkanalen...

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter
Topicvreter! It's your second party! WOW! Klasse!

@Suzy  schreef:

@Cru  schreef:

play > streamz

play more > streamz+

@Cru wat je hierboven aangeeft klopt niet. Play More wordt niet streamz+. Vanaf nu zijn er 3 entertainment pakketten: streamz, streamz+ en Play More. Overal zit via Telenet 7 dagen terugkijk-TV erin en in Play More zitten ook nog de themazenders. 

welja bij bekendmaking las ik idd de 3 opties, bij laatste info las ik dit anders (mss verkeerd geïnterpreteerd) hebben zelfde artikel nee? 😛  

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hallo! Welkom! De kop is eraf! Hi there!

Ik heb playmore, sinds vandaag kan ik bepaalde programma's niet meer bekijken en staat er: neem een abonnement op streamz of streamz+... Ik dacht dat playmore streamz+ bevatte? Als ik alle uitleg lees zou telenet dit zelf aanpassen of is dit nu een tussenfase? Moet ik mij abonneren op streamz+ maar dan moet ik toch niet bijbetalen aangezien ik playmore heb? Niet erg duidelijk voor mij 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meesterweter
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! It's your fourth party!

@M-G 

Mogelijk zijn de problemen nu enkel tijdelijk bij de overgang en invoering van Streamz+ als onderdeel van Play More. Als het probleem aanhoudt, neem je best contact met Telenet.

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! It's your second party! Bye-bye Google, hello Yougle!

@M-G  schreef:

Ik dacht dat playmore streamz+ bevatte?

Als je Play More hebt, heb je inderdaad toegang tot Streamz+. Best even laten nakijken door de klantenservice dan. 

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden