24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik zag dat er zeer veel vragen waren over Streamz (en o.a. de verschillen met Play & Play More). Vandaar dit grote gemeenschappelijke topic met alle vragen & antwoorden.
Wordt Play dan automatisch Streamz?
En wat met Play More?
Wat met de themazenders?
Wat is het verschil tussen Streamz nemen via Telenet of apart?
Wat met Play Sports?
Wat met YUGO All In?
Hoeveel kost Streamz(+) & wat krijg je?
Zet extra vragen (en eventuele antwoorden) gerust hieronder 👇🏼
Opgelost! Ga naar oplossing.
Momenteel geniet je van een korting Play More in combinatie met Play Sports (6,40 euro korting per maand) als je ook al triple play-klant (tv, internet, vaste telefoon) bent. Blijft deze korting behouden en wordt deze eventueel ook van toepassing bij Streamz (11,95 euro per maand) of Streamz+ (19,95 euro per maand) of blijft deze enkel in combinatie met Play More (24,95 euro per maand)?
dat zal wel blijven de naam verandert en de inhoud maar je gaat geen nieuw contract aan dus de korting blijft
De naam verandert toch niet: Play More blijft Play More en de prijs blijft dezelfde.
Met Play More heb je nu toegang tot Stream+
Zoals @Ex-Netweter zei, Play More blijft bestaan. Dit wordt het aanbod van entertainment bij Telenet vanaf maandag 14 september;
Uw overzicht klopt niet volledig. Bij streamz+ 19,95 euro zit geen terugkijk-tv in. Die 19,95 euro ga je alleen via de site van streamz kunnen bestellen. Als je via telenet wilt bestellen heb je alleen de opties 11,95 en 24,95.
Ik zie mensen nog veel de vergissing maken dat Play More = Streamz+, Streamz+ heeft geen terugkijktv en ook geen filmkanalen. LEER LEZEN en het liefst ook nog BEGRIJPEN! Anyway, mijn gratis maand play loopt tem 21/9, daarna zeg ik dat op, ook geen Streamz of play more hier. Ik heb nota bene een Vlaamse serie als De bende van Jan de Lichte reeds via Nederlandse Netflix gezien, zo erg ist, ga dan echt niet betalen voor iets dat oftewel op tv komt of elders te zien is. Laat staan €25 betalen voor History en Geo wild, vr de rest kijk ik zelden nog lineaire tv. Ripoffers zijnt 😑
@Koekroeck1 schreef:Uw overzicht klopt niet volledig. Bij streamz+ 19,95 euro zit geen terugkijk-tv in. Die 19,95 euro ga je alleen via de site van streamz kunnen bestellen. Als je via telenet wilt bestellen heb je alleen de opties 11,95 en 24,95.
Dat heb je dus volgens mij verkeerd begrepen. Telenet klanten kunnen kiezen tussen:
Niet Telenet klanten kunnen kiezen tussen:
Het voordeel als je via Telenet abonneert op Streamz of Streamz+ (in plaats van direct via de Streamz website) is:
@Umbra666 schreef:Ik zie mensen nog veel de vergissing maken dat Play More = Streamz+, Streamz+ heeft geen terugkijktv en ook geen filmkanalen. LEER LEZEN en het liefst ook nog BEGRIJPEN!
Misschien is dat "leer lezen" en "leer begrijpen" ook van toepassing voor jou 😊
zie uitleg hierboven.
Zo begrijp ik het toch wat op de Telenet website staat ...
"als je via telenet bestelt"
Kunnen niet telenet klanten ook "via telenet" bestellen? Of is dit alleen voor telenet klanten? 😉
@Wouter111 dan ga je als niet Telenet klant naar de website van Streamz om daar te bestellen. Want dat is wat ik begrepen heb dat er ook apart besteld kan worden als niet Telenet klant.
Ter informatie
Ik heb net alle reacties specifiek over themazenders in deze thread verplaatst naar het topic Themazenders in Play verdwijnen in Streamz. Gelieve alle meningen/reacties/vragen erover in één topic te houden.
@Umbra666 schreef:Ik zie mensen nog veel de vergissing maken dat Play More = Streamz+, Streamz+ heeft geen terugkijktv en ook geen filmkanalen. LEER LEZEN en het liefst ook nog BEGRIJPEN!
Ik raad je aan dit zelf ook eens te proberen. Hier staat vermeld dat Play More Streamz+ zal bevatten + terugkijk-tv + themakanalen.
@Wouter111 schreef:"als je via telenet bestelt"
Kunnen niet telenet klanten ook "via telenet" bestellen? Of is dit alleen voor telenet klanten? 😉
Als je via Telenet besteld, betaal je dezelfde prijs als andere klanten en krijg je volgende extra's:
Indien je geen Telenet klant bent, kan je sowieso al niet van deze voordelen genieten. En aangezien de prijs hetzelfde is, heb je dan geen enkele reden/voordeel om via Telenet te bestellen.
national geographic, discovery en animal planet kan je blijven bekijken, gezien die in het basis pakket zitten en voor iedereen beschikbaar zijn, ongeacht je pakket