Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Ik zag dat er zeer veel vragen waren over Streamz (en o.a. de verschillen met Play & Play More). Vandaar dit grote gemeenschappelijke topic met alle vragen & antwoorden. 

 

Wordt Play dan automatisch Streamz? 

  • Jouw Play wordt Streamz:
    • Je huidige aanbod (HBO, Vlaamse series, ...) wordt aangevuld met Streamz Originals 
    • Je behoudt 7 dagen terugkijk-tv 

 

En wat met Play More? 

  • Play More blijft behouden en kost €24,95/maand. 
  • Je krijgt ook Streamz+ (Vlaamse fictie + internationale series en films). 
  • De themazenders zijn vanaf nu exclusief voor Play More. 
  • Je behoudt 7 dagen terugkijk-v. 

 

Wat met de themazenders? 

  • Deze verhuizen exclusief naar Play More en zitten niet meer in Play. 

 

Wat is het verschil tussen Streamz nemen via Telenet of apart?

  • Als je via Telenet Streamz(+) afneemt:
    • Krijg je 7-dagen terugkijk-tv 
    • Kan je alle content via je Digicorder/TV-Box & Yelo/Telenet TV app bekijken (Free G) 
    • Komt dit op je Telenet factuur 
    • Heb je ook toegang tot de Streamz website & app (voor smarthone, tablet & smart tv) 

 

Wat met Play Sports? 

  • Play Sports blijft Play Sports en wordt niet opgenomen in Streamz(+). 

 

Wat met YUGO All In? 

  • Play was inbegrepen in YUGO, en dat wordt nu Streamz. Je krijgt dus automatisch Streamz zonder meerprijs. 
  • Je behoudt terugkijk-tv tot 7 dagen terug. Hou je bewaarde programma’s tot 60 dagen bij.
  • Je themazenders verdwijnen. 

 

Hoeveel kost Streamz(+) & wat krijg je? 

  • Streamz: €11,95/maand -> Vlaamse fictie, kinder- en tieneraanbod + internationale series (HBO, Universal, CBS, ...) 
  • Streamz+: €19,95/maand -> aanbod van Streamz + blockbuster films. 

 

Zet extra vragen (en eventuele antwoorden) gerust hieronder 👇🏼


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
27 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Momenteel geniet je van een korting Play More in combinatie met Play Sports (6,40 euro korting per maand) als je ook al triple play-klant (tv, internet, vaste telefoon) bent. Blijft deze korting behouden en wordt deze eventueel ook van toepassing bij Streamz (11,95 euro per maand) of Streamz+ (19,95 euro per maand) of blijft deze enkel in combinatie met Play More (24,95 euro per maand)?

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

dat zal wel blijven de naam verandert en de inhoud maar je gaat geen nieuw contract aan dus de korting blijft

0 Likes
Ex-Netweter
 

Veelgestelde vragen Streamz(+)

De naam verandert toch niet: Play More blijft Play More en de prijs blijft dezelfde.

Met Play More heb je nu toegang tot Stream+

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Zoals @Ex-Netweter zei, Play More blijft bestaan. Dit wordt het aanbod van entertainment bij Telenet vanaf maandag 14 september; 

  • Streamz -> €11,95/maand -> series (HBO, Vlaamse fictie, Universal, CBS, ...) + terugkijk-tv 
  • Streamz+ -> €19,95/maand -> series (HBO, Vlaamse fictie, Universal, CBS, ...) + films + terugkijk-tv 
  • Play More -> €24,95/maand -> Streamz+ + themazenders 

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Koekroeck1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Uw overzicht klopt niet volledig. Bij streamz+ 19,95 euro zit geen terugkijk-tv in. Die 19,95 euro ga je alleen via de site van streamz kunnen bestellen. Als je via telenet wilt bestellen heb je alleen de opties 11,95 en 24,95. 

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

 

Ik zie mensen nog veel de vergissing maken dat Play More = Streamz+, Streamz+ heeft geen terugkijktv en ook geen filmkanalen. LEER LEZEN en het liefst ook nog BEGRIJPEN! Anyway, mijn gratis maand play loopt tem 21/9, daarna zeg ik dat op, ook geen Streamz of play more hier. Ik heb nota bene een Vlaamse serie als De bende van Jan de Lichte reeds via Nederlandse Netflix gezien, zo erg ist, ga dan echt niet betalen voor iets dat oftewel op tv komt of elders te zien is. Laat staan €25 betalen voor History en Geo wild, vr de rest kijk ik zelden nog lineaire tv. Ripoffers zijnt 😑

Follow the White Rabbit
0 Likes
Ex-Netweter
 

Veelgestelde vragen Streamz(+)


@Koekroeck1  schreef:

Uw overzicht klopt niet volledig. Bij streamz+ 19,95 euro zit geen terugkijk-tv in. Die 19,95 euro ga je alleen via de site van streamz kunnen bestellen. Als je via telenet wilt bestellen heb je alleen de opties 11,95 en 24,95. 



Dat heb je dus volgens mij verkeerd begrepen. Telenet klanten kunnen kiezen tussen:

  • Streamz (dat "Play vervangt")
  • Streamz+
  • Play More

Niet Telenet klanten kunnen kiezen tussen:

  • Streamz
  • Streamz+

Het voordeel als je via Telenet abonneert op Streamz of Streamz+ (in plaats van direct via de Streamz website) is:

  1. Terugkijk TV (7d).
  2. Meerdere schermen: Telenet klanten kunnen kijken via:
    1. Digicorder of TV-Box, Yelo App of TV-App
    2. en ook nog via de Streamz-App op alle schermen, met 5 profielen waarvan 4 gelijktijdig

@Umbra666  schreef:

Ik zie mensen nog veel de vergissing maken dat Play More = Streamz+, Streamz+ heeft geen terugkijktv en ook geen filmkanalen. LEER LEZEN en het liefst ook nog BEGRIJPEN! 


Misschien is dat "leer lezen" en "leer begrijpen" ook van toepassing voor jou 😊

zie uitleg hierboven.

  • Streamz+ bevat wel terugkijk-tv (op voorwaarde dat je het via Telenet bestelt).
  • Play More = Streamz+ èn de themakanalen ...

Zo begrijp ik het toch wat op de Telenet website staat ...

Wouter111
Freshman Alleslezer
Berichten: 2
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

"als je via telenet bestelt"

Kunnen niet telenet klanten ook "via telenet" bestellen? Of is dit alleen voor telenet klanten? 😉 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Veelgestelde vragen Streamz(+)

@Wouter111  dan ga je als niet Telenet klant naar de website van Streamz om daar te bestellen. Want dat is wat ik begrepen heb dat er ook apart besteld kan worden als niet Telenet klant.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Ter informatie

Ik heb net alle reacties specifiek over themazenders in deze thread verplaatst naar het topic Themazenders in Play verdwijnen in Streamz. Gelieve alle meningen/reacties/vragen erover in één topic te houden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Veelgestelde vragen Streamz(+)

@Suzy 

Dat zal wel een heel puzzelwerkje geweest zijn. Top gedaan 👍


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Veelgestelde vragen Streamz(+)


@Umbra666  schreef:

Ik zie mensen nog veel de vergissing maken dat Play More = Streamz+, Streamz+ heeft geen terugkijktv en ook geen filmkanalen. LEER LEZEN en het liefst ook nog BEGRIJPEN! 


Ik raad je aan dit zelf ook eens te proberen. Hier staat vermeld dat Play More Streamz+ zal bevatten + terugkijk-tv + themakanalen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Veelgestelde vragen Streamz(+)


@Wouter111  schreef:

"als je via telenet bestelt"

Kunnen niet telenet klanten ook "via telenet" bestellen? Of is dit alleen voor telenet klanten? 😉 


Als je via Telenet besteld, betaal je dezelfde prijs als andere klanten en krijg je volgende extra's: 

  • Streamz(+) aanbod kijken via Digicorder, TV-Box, Yelo app & Telenet TV app 
  • Terugkijk-tv 7 dagen 
  • Themazenders (Play More) 

Indien je geen Telenet klant bent, kan je sowieso al niet van deze voordelen genieten. En aangezien de prijs hetzelfde is, heb je dan geen enkele reden/voordeel om via Telenet te bestellen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Veelgestelde vragen Streamz(+)

national geographic, discovery en animal planet kan je blijven bekijken, gezien die in het basis pakket zitten en voor iedereen beschikbaar zijn, ongeacht je pakket