24775
netweters
|
152608
antwoorden
|
20723
vragen
|
hallo daar telenetters.
Wij zijn van proximus tuttimus met Netflix in pack terug naar telenet gekomen.
ik had een vraag van mijn 17 jarige zoon.
wij gebruiken nu ook netflix voor Arrow en anime zoals the 7 deadly sins,naruto enz.
Wij betalen daarvoor 11.99¤ extra voor Netflix.
Super populair bij de tieners heb er vijf, daarvoor is netflix ook zo populair bij ons.
Mijn zoon zijn voorstel (tipwas om dat meschien ook in het playmore pack te brengen
Het zou Telenet Playmore nog populairder maken.
En hebben we alles in 1 pack bij telenet.
met vriendelijke groeten telenet fan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit forum is er voor en door gebruikers. Hoewel er ook TN medewerkers actief zijn is de kans niet zo groot dat je op je vraag een officieel antwoord zal krijgen. Je probeert beter eens via Facebook of Twitter.
Je kan het best deze vraag stellen op de Facebook pagina van Telenet over Play More: Klik hier
ok bedankt
Hallo Suzy,
Mag ik jou en het panel voorstellen om de populaire vijf sterren serie 'the handmaid's tale Sz1 uit te willen zenden aub, voor zover de uitzendrechten financieel haalbaar zijn uiteraard?
15.05.18 had canvas de serie uitgezonden en eind oktober begint Sz 2.
Mocht dat niet kunnen heeft iemand weet waar ik vanaf het prille begin met
Offred kennis kan maken?
Hartelijk dank voor uw tussenkomst.
Groeten
Albin
@ribena@ schreef:Hallo Suzy,
Mag ik jou en het panel voorstellen om de populaire vijf sterren serie 'the handmaid's tale Sz1 uit te willen zenden aub, voor zover de uitzendrechten financieel haalbaar zijn uiteraard?
15.05.18 had canvas de serie uitgezonden en eind oktober begint Sz 2.
Mocht dat niet kunnen heeft iemand weet waar ik vanaf het prille begin met
Offred kennis kan maken?
Hartelijk dank voor uw tussenkomst.
Groeten
Albin
Goeie serie ! Best even op dvd zoeken. Vergeet zeker niet je lokale bibliotheek een bezoekje te brengen. Sommige bibliotheken hebben tegenwoordig een groot dvd-aanbod met veel kwaliteitsseries en je kan ze huren voor een spotprijsje