Beantwoorden
peterpan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Wat verlies ik na opzeg Telenet Play abonnement?

Als ik mijn telenet play abonnement opzeg wat zal ik dan allemaal verliezen van toepassingen aub?

Wat kan je met het play abonnement meer dan met het basis tv abonnement?  Is de yelo play app dan nog bruikbaar? Wat kan ik er nog mee doen na opzeggen play abonnement?

 

Vriendelijke groet, Peter

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat verlies ik na opzeg Telenet Play abonnement?

@peterpan  als je de play opzegt ga je aan je basisaanbod niks missen en blijft hetzelfde. Het enige dat er veranderd is dat je geen 7 dagen maar 36 uur terug kijk tv hebt en geen films en series meer gratis kan kijken. In de A'La Carte kan je altijd bestellen betalend. Er zullen ook enkele extra zenders weg vallen maar meestal zijn dat die zenders waar het minst naar gekeken wordt , hier thuis toch. Al de rest blijft hetzelfde als je deze opzegt. De Yelo play app kan je blijven gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wat verlies ik na opzeg Telenet Play abonnement?

@patrick37 @peterpan 

Of je nog 36 uur terugkijktv hebt hangt af van je abo.

Je verliest op tv-theek na, alleen de flexibiliteit om een en ander rustig later te bekijken. Als het op een zender uitgezonden wordt waar terugkijktv mogelijk is, want dat is ook nog een beperking bij play.

De yelo play app is nog wel bruikbaar.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat verlies ik na opzeg Telenet Play abonnement?

@peterpan 

Als je de commerciële Play-webpagina van Telenet bekijkt zie je dat:

  1. Je de terugkijk tv van 7 dagen niet meer hebt. Of je al dan niet terugkijk tv hebt van 36 uren hangt af van je abonnement
  2. De zenderkaart toont je de zenders die in het Play aanbod zitten en je niet meer hebt. Op de zenderkaart zie je ook van welke zenders je geen terugkijk tv meer hebt.
  3. Het quasi volledige gratis aanbod van van de tv-theek niet meer zal hebben. Enkel het Journaal en Weer van vrt zijn nog gratis beschikbaar en doorgaans nog eens één film.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wat verlies ik na opzeg Telenet Play abonnement?

Deze zenders zitten in het Play aanbod, en die zou je dus kwijt zijn.

Screenshot 2020-06-10 at 12.03.51.png


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.