Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

play-more

Wat is het verschit met play -more nu en vroeger. De prijs is het zelfde gebleven denk ik, maar het aantal films is met 300 gedaald. Of Word het nu anders ingedeeld als vroeger;?

0 Likes
9 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

play-more

 

Het aanbod van Play More is ten opzichte van vroeger meer uitgebreid.
Hierbij denken we bijvoorbeeld aan de toevoeging van HBO.

 

Daarnaast heb je een ruimter aanbod van top films en series om te bekijken.
En heb je extra thema-zenders die beschikbaar zijn.

 

Ook is de terugkijk-tv functie toegevoegd, waarmee je niet opgenomen programma's kan bekijken tot 7 dagen terug. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

play-more

Daar hebt u helemaal gelijk in Suzy, maar dit is nog geen antwoord op mijn vraag. Als je in play-mpre naar films gaat en je drukt op ok. En dan ga je naar alle dan zie je bovenaan een getal staan. vroeger was dit

1/1250  nu 1/778; En dit heeft niets te maken met die terugkijk tv. want in het begin waren er ook nog boven de 1000. Maar steeds zakt dit aantal, en de prijzen die wij betalen blijven. Niet dat ik een hele dag film zie; Het Sport heb ik al opgezegd en play-more zou nog kunnen volgen. Ik heb geen zin om naar PX te gaan maar er komen steeds meer aanbieders op de matkt. Ik ken er zelfs één van 5,99€. Maar bedoeld u met dat getal dat boven aan de films staat misschien enkel de speelfilms die onder de genres vallen. En niet de series of documantaires en muziek?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

play-more

Mijn excuses, die vraag was ik even uit het oog verloren.
Het klopt dat dit getal niet alles weergeeft in de map, omdat er een heel aantal zaken opgedeeld zijn.

 

Zoals je zelf aangeeft staan de series en documentaires apart. Daarnaast kan je alles voor de kids in aparte mappen terugvinden. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

play-more

Ook eens melden dat in play-play more de laatste tijd al veel zenders zijn verdwenen zonder vervanging en er op 15 september nog 1 verdwijnd,

lacht stopt er ook mee.

maar de prijs blijft hetzelfde voor minder zenders 😉

0 Likes
charlie
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Opgeruimd staat netjes! It's your ninth party! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin.

play-more

Het aanbod extra zenders in Play more is inderdaad heel dunnetjes geworden, zeker zenders die film/series/sf ed aanbieden zijn er bijna helemaal niet meer bij

0 Likes
charlie
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Opgeruimd staat netjes! It's your ninth party! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin.

play-more

Veel extra thema-zenders ztitten er niet meer in Play More.

Als je van films/series of Science-Fiction houdt, dan is het verdwijnen van BBC3/4, SyFy e.d. nog steeds een gemis, hier komt HBO e.d. niet aan tegemoet

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

play-more


@charlieschreef:

Veel extra thema-zenders ztitten er niet meer in Play More.

Als je van films/series of Science-Fiction houdt, dan is het verdwijnen van BBC3/4, SyFy e.d. nog steeds een gemis, hier komt HBO e.d. niet aan tegemoet

 


Daar heb je precies lang over moeten nadenken. ;-))))


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

play-more

Weet zelf niet hoeveel themas er aan vast hangen, maar ik vind wel dat ze de films op play more wat meer moeten verdelen, op een week zie je 20 keer dezelfde film, als er een aanbod is van 1000 films snap ik niet dat er dan nog zoveel films worden herhaald, nu zegt men hier "alweer dezelfde film", je weet niet meer wat je moet kijken, herhalingen doen ze op de officiele zenders al genoeg.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

play-more

@charlie als die zenders zelf beslissen om ermee te stoppen in de Benelux kan je niet zomaar opeens zenders uitvinden of doorgeven zonder dat er uitzendrechten zijn voor Vlaanderen voor die zenders.

zo zijn er franse zenders die wel in Wallonië mogen uitzenden en in Vlaanderen niet bv omdat er geen uitzendrechten zijn voor Vlaanderen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes