24762
netweters
|
152522
antwoorden
|
20715
vragen
|
Ik zag gisteren in een flits een bericht dat binnenkort de digicorder "straffer" wordt. Nu kan ik het niet meer vinden...weet iemand wat er komt ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
neen het menu enzo veranderd bij telenet op de digiboxen en corders,
is in de loop van begin Mei tot midden juli dat elke box word aangepast met veranderingen in de menu's enzo.
stond op m'n forum het bericht maar door een crash deze kwijt, zou eens moeten kijken of ik het nog ergens kan plaatsen.
stond op de digicorder met een link naar een pagina met meer info van telenet
Niet onwaarschijnlijk dat er weer aanpassingen aan komen. Is meestal zo in juni net voor de vakantie begint. Is eigenlijk een beetje traditie bij Telenet. De medewerkers houden dan altijd hun hart vast voor de bugs die er noodzakelijkerwijs ook in zitten. Komt allemaal goed.
Idd ... gisterenavond plots tenmidden een film was het "koekkenbak" .... "UPGr" verscheen op digicoder.
Kleine 20min het proces moeten doorstaan vooraleer het weer "stabiel" was om te kijken. Op het 1ste zicht kreeg het menu/tv-gids een frissere look ... maar nog niet verder gekeken dan dat.
Inderdaad, maar zou ik die update kunnen "forceren" ?
ondertussen ook de update gehad maandag, is leuk de aanpassing maar is wennen, die vorige nu en next balk bij de programma info als je klikt op ok vind ik wat storend, liever 1 balk met de info van wat nu speelt met meer info dan nu 3 blokjes.
maar is mijn mening en zullen er wel zijn die dit ok vinden nu de nieuwe menu enzo.