24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Goedemiddag
Ik merk dat, wanneer ik via de Telenet TV box naar CNN HD kijk, het beeld sporadisch voor een halve seconde zwart wordt en zich weer herstelt. Het geluid blijft wel behouden. Dit probleem doet zich enkel voor bij CNN HD en bij geen enkele andere zender. Heeft nog iemand dit probleem of weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen?
Ik heb de tv box reeds heropgestart.
Via de TV-app doet zich dit probleem niet voor.
Alvast bedankt!
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: CNN HD beeld knippert zwart
Heb net zelf even een paar minuten gekeken en dit niet meteen kunnen opmerken. Kijk je via coax (Digibox, Digicorder of TV-box) of via IP (TV-box IP)?
Het is perfect mogelijk dat er een storing op de zender zit (aan de kant van Telenet) maar dit niet merkbaar is in de app. In dat geval neem je best even contact op met de klantendienst, al is het soms moeilijk om hen te overtuigen in dit soort situaties om hier een dossier voor aan te maken (spreek uit ervaring)
Ik heb dit ook al een tijdje opgemerkt, zeker met de verslaggeving over de orkaan daar paar weken geleden, ben benieuwd of dit probleem opgelost is tegen morgen want dan gaan er veel mensen willen kijken met de Amerikaanse verkiezingen.
Ik kijk met de TV-box via coax televisie. Het probleem doet zich niet de hele tijd voor. Op sommige dagen helemaal niet, op andere dagen vaker. Vandaag in de late namiddag was het bijvoorbeeld meer. Ik heb inderdaad ook al gedacht aan een probleem van het signaal bij Telenet zelf.
Dit heb ik al geprobeerd maar het probleem treed dan toch nog sporadisch op. Het probleem doet zich ook enkel voor bij het kijken naar CNN. De andere zenders zijn zonder problemen te bekijken.
Ik heb al weken hetzelfde voor. Volgt iemand ons CNN kijkgedrag?
Maandag en dinsdag was er een gelijkaardig probleem op MTV & Comedy Central. Werd ook niet opgepikt door de personen die het signaal monitoren.
Kan je allen maar aanraden om de klantendienst te contacteren, heb ik maandag & dinsdag ook gedaan.
Best doorgeven met alle info met foto's
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Heb dit ook al maanden, dagelijks, paar zwarte flashen en dan tijdje niet.
Is geen lokaal probleem met kabels ofzo.
Zeer lastig. DOE er iets aan Telenet!
Deze morgen niet normaal, en enkel op CNN, op 2 verschillende TV´s met verschillend TN kastje/card. Trouwens is het niet via apps dus oorzaak is duidelijk van de bron via coax kabel. Zowel coax als hmi zijn allemaal gechecked en in orde.
@PierreBe schreef:
Deze morgen niet normaal, en enkel op CNN, op 2 verschillende TV´s met verschillend TN kastje/card. Trouwens is het niet via apps dus oorzaak is duidelijk van de bron via coax kabel. Zowel coax als hmi zijn allemaal gechecked en in orde.
@PierreBe Je kan dan inderdaad best onze klantendienst contacteren met de tijdstippen wanneer je dit opmerkte. Onze collega's kunnen dit dan verder nakijken. We zijn beschikbaar via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html of telefonisch via 015/66 66 66.