41896
netweters
|
18407
gesprekken
|
19891
vragen
|
heb enkel digitale tv en een CI+ Module dat actief was maar na overgaan naar andere provider is alles geannuleerd, gisteren de kabel weer laten activeren en gevraagd om het CI module ook te laten activeren weer,
kabel is actief maar CI+ module is nergens te vinden en er komt op het scherm dat ik moet bellen met telenet.
gebeld met telenet, die krijgen het CI+ module ook niet in hun systeem, de reden is dat er geen digitale lijn is, heb gevraagd om de digitale lijn ook terug te activeren, dat ging niet, moet een digitaal abbo nemen een TV Iconic abbo dus, vroeg om dat te activeren, ging ook niet op mijn abonnement,
ze kunnen dus niks doen, is dat normaal ???
@Suzy @Moderator klopt toch niet dat je geen actief kabel abbo geen CI+ module kan activeren met vraag voor een digitale lijn zodat deze weer actief is enz????
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: CI+ module en enkel kabel abbo, is dit mogelijk???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Enkel kabel en CI+ kaartje wordt niet meer gedaan. De mensen die het hebben kunnen het wel nog gebruiken. Bij mij is kabel bijvoorbeeld omgezet naar digitale tv. Als je nu een kaartje wil, dan moet je (dacht ik) op zijn minst TV Iconic nemen.
@sb heb gevraagd om tv iconic weer te activeren maar dat ging niet op mijn account, ze moeten een volledig nieuwe klant maken daarvoor voor mij.
denk dat er dan ook weer internet moet geactiveerd worden ook, dus hang je vast weer en moet je veel meer extra's betalen voor enkel de CI+ module actief te hebben.
@Master-Magic het gaat wel als ze willen! ik heb daar voor gebeld bij de lancering van dit type abonnement naar de klantendienst voor een vriend van mij en die heeft TV Iconic zonder een TV-box omdat hij enkel kijkt via een CI+ module en hij geen box wilde. de box staat nooit op zijn aanrekening maar da maakt nie veel uit want ge betaald er eigenlijk toch voor....
als je de juiste persoon aan de lijn hebt lukt het wel 😉
@TRL ok, morgen of donderdag nog eens proberen, heeft die persoon ook internet bij telenet ???
want tv iconic kunnen ze enkel activeren als er ook internet van telenet is normaal gezien.
heb het allemaal gevraagd om te activeren maar ze zeiden dat ze een volledig nieuw account moeten aanmaken voor mij daarvoor.
denk dat ze foute info gegeven hebben want heb toen ik nog internet had bij telenet ook de CI+ module kunnen activeren gewoon op een digitale lijn, was wel voor het nieuwe systeem allemaal 2 jaar geleden.
Zet de tv op vtm met kaartje wacht af
Ik weet wel dat er een update gebeurt tussen 02.00 tot 04.00 uur je kan tv aan laten op vtm
Wat wel kan zijn dat oude abo weg is nu dat opgezegd is dat je een nieuwe abo op nieuwe systeem moet nemen
Het bedrag van compact signaal telenet zal je in 1 keer moeten betalen
en de kaarten terug activeren
Zou naar een telenet winkel gaan daar kunnen ze dat beter regelen neem een oude factuur mee
neem de kaartjes mee naar de winkel die kunnen ze scannen als je de doosjes nog hebt nog beter
@luc55 daarin ben je fout, de kabel is maandelijks te betalen, is digitaal nu en maandelijks te betalen, 20,60 euro, de CI+ module staat niet meer geregistreerd in het systeem en ze krijgen het er niet in omdat er geen digitale lijn kan geactiveerd worden en er TV Iconic moet geactiveerd worden, en dat kan niet op mijn account, er moet een nieuw account voor aangemaakt worden volgens de dame aan de telefoon.
ze zei nog lachend ook dat ik maar niks moest opgezegd hebben, vond dat niet echt gepast.
Maar je hebt geen internet meer of heb ik het mis
Dan zal je het jaar bedrag 20.60 euro x 12 betalen
Ze gaan geen facturen maken van 20.60 euro
@luc55 nee geen internet, een collega bij mij op het werk heeft ook een tv met een kaartje en die betaald ook elke maand voor zijn kabel, heeft voor de rest niks van telenet, enkel kabel en een kaartje, dus waarom zou ik dan jaarlijks moeten betalen,
voor een analoog kabel abbo moest je jaarlijks betalen, sinds het enkel digitaal is is dat veranderd naar maandelijks betalen voor nieuwe klanten.
ben opnieuw kabel klant dus zal maandelijks betalen zijn aan 20,60 euro.
Raar ik ken ook mensen die krijgen een factuur om alles in 1 te betalen en hebben ook een kaartje (247,20 per jaar )
https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/tarieven/tv.html
@Master-Magic ja die heeft ook internet van telenet
@Master-Magic ja maar niet zonder een TV-box is blijkbaar niet zo vanzelfsprekend, maar het is mogelijk.
DTV only moet nog steeds mogelijk zijn, zie geen reden waarom dat niet zou kunnen op je huidige customer account. Weer een systeemfout waarschijnlijk.
Kabelabonnement kan je maandelijks of jaarlijks betalen btw.
@MartijnS Ze zeiden dat ze een nieuw account moesten aanmaken voor mij omdat in mijn account op mijn Telenet het niet mogelijk was voor een digitale lijn aan te maken en dan zei ze dat er tv iconic moet aangemaakt worden maar dat ging ook niet omdat er geen digitale lijn bestaat, ze konden dus niet helpen.