Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

heb enkel digitale tv en een CI+ Module dat actief was maar na overgaan naar andere provider is alles geannuleerd, gisteren de kabel weer laten activeren en gevraagd om het CI module ook te laten activeren weer,

kabel is actief maar CI+ module is nergens te vinden en er komt op het scherm dat ik moet bellen met telenet.

gebeld met telenet, die krijgen het CI+ module ook niet in hun systeem, de reden is dat er geen digitale lijn is, heb gevraagd om de digitale lijn ook terug te activeren, dat ging niet, moet een digitaal abbo nemen een TV Iconic abbo dus, vroeg om dat te activeren, ging ook niet op mijn abonnement, 

ze kunnen dus niks doen, is dat normaal ???

@Suzy @Moderator klopt toch niet dat je geen actief kabel abbo geen CI+ module kan activeren met vraag voor een digitale lijn zodat deze weer actief is enz????

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: CI+ module en enkel kabel abbo, is dit mogelijk???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
31 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

Enkel kabel en CI+ kaartje wordt niet meer gedaan. De mensen die het hebben kunnen het wel nog gebruiken. Bij mij is kabel bijvoorbeeld omgezet naar digitale tv. Als je nu een kaartje wil, dan moet je (dacht ik) op zijn minst TV Iconic nemen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@sb heb gevraagd om tv iconic weer te activeren maar dat ging niet op mijn account, ze moeten een volledig nieuwe klant maken daarvoor voor mij.

denk dat er dan ook weer internet moet geactiveerd worden ook, dus hang je vast weer en moet je veel meer extra's betalen voor enkel de CI+ module actief te hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@Master-Magic het gaat wel als ze willen! ik heb daar voor gebeld bij de lancering van dit type abonnement naar de klantendienst voor een vriend van mij en die heeft TV Iconic zonder een TV-box omdat hij enkel kijkt via een CI+ module en hij geen box wilde. de box staat nooit op zijn aanrekening maar da maakt nie veel uit want ge betaald er eigenlijk toch voor....

als je de juiste persoon aan de lijn hebt lukt het wel 😉

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@TRL ok, morgen of donderdag nog eens proberen, heeft die persoon ook internet bij telenet ???

want tv iconic kunnen ze enkel activeren als er ook internet van telenet is normaal gezien.

heb het allemaal gevraagd om te activeren maar ze zeiden dat ze een volledig nieuw account moeten aanmaken voor mij daarvoor.

denk dat ze foute info gegeven hebben want heb toen ik nog internet had bij telenet ook de CI+ module kunnen activeren gewoon op een digitale lijn, was wel voor het nieuwe systeem allemaal 2 jaar geleden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

Zet de tv op vtm met kaartje wacht af

Ik weet wel dat er een update gebeurt tussen  02.00 tot 04.00 uur  je kan tv aan laten op vtm

Wat wel kan zijn dat oude abo weg is nu dat opgezegd is dat je een nieuwe abo op nieuwe systeem moet nemen

 Het bedrag van compact signaal telenet zal je in 1 keer moeten betalen

en de kaarten terug activeren

Zou naar een telenet winkel gaan daar kunnen ze dat beter regelen neem een oude factuur mee

neem de kaartjes mee naar de winkel die kunnen ze scannen als je de doosjes nog hebt nog beter

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@luc55 daarin ben je fout, de kabel is maandelijks te betalen, is digitaal nu en maandelijks te betalen, 20,60 euro, de CI+ module staat niet meer geregistreerd in het systeem en ze krijgen het er niet in omdat er geen digitale lijn kan geactiveerd worden en er TV Iconic moet geactiveerd worden, en dat kan niet op mijn account, er moet een nieuw account voor aangemaakt worden volgens de dame aan de telefoon.

ze zei nog lachend ook dat ik maar niks moest opgezegd hebben, vond dat niet echt gepast.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

Maar je hebt geen internet meer of heb ik het mis

Dan zal je het jaar bedrag 20.60 euro x 12  betalen

Ze gaan geen facturen maken van 20.60 euro

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@luc55 nee geen internet, een collega bij mij op het werk heeft ook een tv met een kaartje en die betaald ook elke maand voor zijn kabel, heeft voor de rest niks van telenet, enkel kabel en een kaartje, dus waarom zou ik dan jaarlijks moeten betalen, 

voor een analoog kabel abbo moest je jaarlijks betalen, sinds het enkel digitaal is is dat veranderd naar maandelijks betalen voor nieuwe klanten.

ben opnieuw kabel klant dus zal maandelijks betalen zijn aan 20,60 euro.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

Raar ik ken ook mensen die krijgen een factuur om alles in 1 te betalen  en hebben ook een kaartje (247,20 per jaar )

https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/tarieven/tv.html

 

0 Likes
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@Master-Magic ja die heeft ook internet van telenet

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@TRL dan is het normaal dat die een tv iconic abbo kan bestellen, dat is enkel beschikbaar met internet van Telenet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@Master-Magic ja maar niet zonder een TV-box is blijkbaar niet zo vanzelfsprekend, maar het is mogelijk.

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

DTV only moet nog steeds mogelijk zijn, zie geen reden waarom dat niet zou kunnen op je huidige customer account. Weer een systeemfout waarschijnlijk.

 

Kabelabonnement kan je maandelijks of jaarlijks betalen btw.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dient er een kabelabonnement genomen te worden met CI+?

@MartijnS Ze zeiden dat ze een nieuw account moesten aanmaken voor mij omdat in mijn account op mijn Telenet het niet mogelijk was voor een digitale lijn aan te maken en dan zei ze dat er tv iconic moet aangemaakt worden maar dat ging ook niet omdat er geen digitale lijn bestaat, ze konden dus niet helpen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes