Beantwoorden
EdwinC
Professional Meerweter
Berichten: 116
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

Enkele vragen over de aankoop van een digicorder

@janne_man 

Vraagje: Kan je nog een digicorder kopen? Ik zie dat nergens, maar ik las wel dat kopen beter is dan eeuwig huur te betalen... of over te schakelen naar de TV-box, niet?

0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Enkele vragen over de aankoop van een digicorder

@EdwinC  De Digicorder staat nog altijd in de prijslijst aan 249 euro. Kijk hier., klik op Prijslijst en ga naar de tweede pagina in het pdf  document.

Om er één aan te schaffen, ga naar een Telenet center.

EdwinC
Professional Meerweter
Berichten: 116
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

Enkele vragen over de aankoop van een digicorder

@janne_manBedankt voor die info. Dan heb ik toch nog enkele vragen:

- Moet een aangekochte Digicorder op één of andere manier geactiveerd worden om te werken op mijn abonnement?

- Is dat extra betalen, mocht ik de huur-digicorder verder blijven behouden? Ik kan dan immers met 2 tv-toestellen kijken...

- Heeft een nieuwe Digicorder, laatste versie, ook nog een Scart-uitgang?

- Zou ik de huur van de huidige Digicorder kunnen laten stopzetten en hem behouden door hem over te kopen? En zo ja, betaal ik dan even goed de nieuwprijs (249 euro) voor dit goed werkend, maar wellicht wat verouderd toestel?

 

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Enkele vragen over de aankoop van een digicorder


@EdwinC  schreef:

@janne_manBedankt voor die info. Dan heb ik toch nog enkele vragen:

- Moet een aangekochte Digicorder op één of andere manier geactiveerd worden om te werken op mijn abonnement?

- Is dat extra betalen, mocht ik de huur-digicorder verder blijven behouden? Ik kan dan immers met 2 tv-toestellen kijken...

- Heeft een nieuwe Digicorder, laatste versie, ook nog een Scart-uitgang?

- Zou ik de huur van de huidige Digicorder kunnen laten stopzetten en hem behouden door hem over te kopen? En zo ja, betaal ik dan even goed de nieuwprijs (249 euro) voor dit goed werkend, maar wellicht wat verouderd toestel?


Om de volledige functionaliteit te hebben moet die geregistreerd zijn.
Voor een gekochte tweede Digicorder betaal je niets extra.

Als je met de laatste versie de TV-Box bedoelt, dan moet je weten dat Digicorde en TV-Box niet samen kunnen werken. De technische specificaties zie je hier.

In alle pakketten die vandaag aangeboden worden is de huur van de eerste Digicorder of TV-Box inbegrepen zelfs als je geen toestel huurt verandert dit niets aan de prijs. Indien je echter een Whop of Whoppa hebt, dan kan er mijn inziens over gediscussieerd worden, zeker als je bij de overschakeling naar Wigo Home S een brief gekregen hebt van Telenet dat het enkel een naamsverandering betrof.

Als je een abonnement van een Digicorder stop zet, wordt je veronderstelt om het gehuurde toestel terug binnen te brengen. Indien je dit niet tijdig doet, rekent Telenet een vergoeding aan. Het bedrag van die vergoeding vind je hier.

 

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Enkele vragen over de aankoop van een digicorder

@EdwinC 

Een gehuurde digicorder kan je niet overkopen. Heb het vroeger zelf geprobeerd. Je kan alleen een nieuw toestel kopen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
CMTL
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Enkele vragen over de aankoop van een digicorder

Jongens, starten jullie beter geen nieuwe topic? Ik had de vraag gesteld ivm opnemen met een recorder via DVB-C-tuner en niet over de huur/koop van een digibox of digicorder. Alvast bedankt. 😉

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Enkele vragen over de aankoop van een digicorder

@CMTL terechte bemerking. 😉

 

@EdwinC ik heb jouw post net verplaatst en er een apart topic mee gestart. Ook de antwoorden van @janne_man heb ik mee verplaatst, gezien deze een antwoord waren op jouw vraag. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.