24816
netweters
|
152908
antwoorden
|
20752
vragen
|
Beste,
Simpel probleem denk (hoop) ik 🙂
Zoals de titel zegt :
ik heb een HD Digicorder gekocht vanuit een winkel, daar geactiveerd enzo (dus ik betaal geen huurkosten maar wel de normale tv kosten).
Alles aangesloten en alles werkt behalve :
- VTM
- één
- Canvas
- 2BE
- Vitaya
- Ketnet
Dus alle kanalen marcheren perfect, nergens een slecht signaal of iets van problemen.
Maar als ik dan naar deze bovenstaande posten ga krijg ik het antwoord :
"Controleer of de aansluiting van de antennekabel op de tv blablabla enzo wel goed zit."
Raar dat dit enkel bij deze posten is of niet?
Of ergens een knik in de antennekabel?
Mvg,
Stockman Jens
Net getest, totaal niets van verandering of storing.
In de digicorderdoos zaten wel de 2batterijen beschimmeld (maar in een afgesloten zakje).
Kan dit misschien een vochtprobleem zijn geweest met het toestel?
Verder totaal niks van waterschadesporen ofzo te zien...
Ga ermee terug naar verkooppunt om daar te laten testen. Er is toch een garantie op uw aankoop.
@Ex-Netweter
Bel gewoon eens naar klantendienst. Laat ze daar uw digicorder eens nazien, eventueel herstarten.
Die zenders moeten normaal werken.
Dus bellen naar 015/666666
Groeten
Probeer eerst op de Digicorder: Instellingen, Digicorder, Systeem, Zenders zoeken
Die beschimmelde batterijen zijn allicht geen schimmel, maar de batterijen die uitgelopen zijn. Dit is wel een bijtend zuur! Helemaal niet normaal bij een nieuw toestel.
@Ex-Netweter ik heb je post even verplaatst naar de Televisie categorie.
En ik volg @janne_man wel. Het is niet oké dat er uitgelopen batterijen bij een nieuwe aangekochte digicorder zitten.