Beantwoorden
Stockie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

HD Digicorder gekocht, geïnstalleerd en werkt 95%

Beste,

 

Simpel probleem denk (hoop) ik 🙂

Zoals de titel zegt :

ik heb een HD Digicorder gekocht vanuit een winkel, daar geactiveerd enzo (dus ik betaal geen huurkosten maar wel de normale tv kosten).

Alles aangesloten en alles werkt behalve :

- VTM

- één

- Canvas

- 2BE

- Vitaya

- Ketnet

 

Dus alle kanalen marcheren perfect, nergens een slecht signaal of iets van problemen.

Maar als ik dan naar deze bovenstaande posten ga krijg ik het antwoord :

"Controleer of de aansluiting van de antennekabel op de tv blablabla enzo wel goed zit."

 

Raar dat dit enkel bij deze posten is of niet?

Of ergens een knik in de antennekabel?

Mvg,

 

Stockman Jens

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

HD Digicorder gekocht, geïnstalleerd en werkt 95%

@Stockie  als u 1 van deze zenders opzet en u draaid aan de antenne kabel ziet u dan dat er verandering komt op de zender? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stockie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

HD Digicorder gekocht, geïnstalleerd en werkt 95%

Net getest, totaal niets van verandering of storing.

In de digicorderdoos zaten wel de 2batterijen beschimmeld (maar in een afgesloten zakje).

Kan dit misschien een vochtprobleem zijn geweest met het toestel?

Verder totaal niks van waterschadesporen ofzo te zien...

0 Likes
CDTI
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

HD Digicorder gekocht, geïnstalleerd en werkt 95%

Ga ermee terug naar verkooppunt om daar te laten testen.  Er is toch een garantie op uw aankoop.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

HD Digicorder gekocht, geïnstalleerd en werkt 95%

@Stockie 

Bel gewoon eens naar klantendienst. Laat ze daar uw digicorder eens nazien, eventueel herstarten.

Die zenders moeten normaal werken.

Dus bellen naar 015/666666

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

HD Digicorder gekocht, geïnstalleerd en werkt 95%

Probeer eerst op de Digicorder:  Instellingen, Digicorder, Systeem, Zenders zoeken

 

Die beschimmelde batterijen zijn allicht geen schimmel, maar de batterijen die uitgelopen zijn. Dit is wel een bijtend zuur! Helemaal niet normaal bij een nieuw toestel.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

HD Digicorder gekocht, geïnstalleerd en werkt 95%

@Stockie ik heb je post even verplaatst naar de Televisie categorie.

 

En ik volg @janne_man wel. Het is niet oké dat er uitgelopen batterijen bij een nieuwe aangekochte digicorder zitten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes