HD copy protection foutmelding
Hallo forum,
Wij ondervinden - pas recent - een gelijkaardig probleem zoals hier beschreven: https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Plots-geen-geluid-meer-en-rood-lampje-knippert/td-...
De digicorder AD2200 is met HDMI verbonden aan het TV-scherm en met tulp rood/wit aan de receiver zodat wij digitale radio kunnen spelen zonder de TV te moeten aanzetten. Heeft altijd perfect gewerkt.
Wij ondervinden nu volgend ongemak:
1. Als wij stoppen met TV-kijken en overschakelen naar een radiozender en het TV-scherm dus uitschakelen, valt regelmatig na korte tijd het geluid weg. Het rode driehoekig lampje knippert dan. Even van zender veranderen brengt soms soelaas, of soms ook niet en dan moeten wij de AD2200 in slaapstand zetten en opnieuw aanzetten.
2. Omgekeerd, als wij radio luisteren en het TV-scherm aanzetten, flits soms volgend bericht over het scherm.
Ik heb alles al eens een nacht zonder stroom gezet en alle kabels al eens uitgetrokken en opnieuw ingestoken.
Terug naar scart lijkt mij een stap terug. En indien toch nodig, heb ik dan nog alle functionaliteit van mijn installatie ?
Iemand enig idee wat er hier aan de hand is en hoe op te lossen ?
Dank voor uw tips
Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Rare foutmelding
- Labels:
-
digicorder