Installatie Telenet en facturatie Powerline voor TV
Een Telenet technieker is de installatie komen uitvoeren. Ik heb overal UTP liggen, maar de Telenet technieker zei dat hij enkel eigen Telenet materiaal gebruikte. Zodoende plaatste hij een Powerline om de TV-decoder aan te sluiten. Hij weigerde gebruik te maken van mijn UTP. Ik zei dat ik enkel betaalde voor het abonnement en niets extra. De Telenet technieker zei me dat de powerline voor de TV altijd gratis was. Nu krijg ik de afrekening en zo wordt de powerline 2 stuks wel aangerekend. Ik weiger dit dus te betalen. De technieker zei dat dit gratis was en dat hij enkel zijn materiaal mocht gebruiken. Graag duidelijkheid. Is de powerline tussen TV en decoder GRATIS ja of nee. Zo ja, waarom staat het dan op mijn factuur? Op het kwaliteitscetificaat staat duidelijk 0. Wat een rommelige installatie met een WIFI-box tegen de grond. Wetende dat Wifi boxen op ongeveer 2,5meter hoogte moeten hangen voor perfecte ontvangst. Hij brak zelfs het klepje van het stopcontact af en ik moest hem ook een priezenblok geven anders zou hij het aanrekenen. Wie gaat dat stopcontact repareren? En klopt het dat de mensen zelf priezenblokken moeten aanleveren? Ik heb duidelijk aan die technieker gezegd dat ik ENKEL betaal zoals afgesproken en niets extra. De factuur toont nu iets anders.