24752
netweters
|
152354
antwoorden
|
20692
vragen
|
Ik kan als ik niet op mijn thuisadres ben wel niet-opgenomen programma's bekijken en niet de opgenomen programma's. Ik denk dat die contact wil maken met mijn digicorder thuis, wat dus niet lukt. Maar eigenlijk is dat niet nodig, want van dezelfde zender kan ik van dezelfde dag wel het programma ervoor en erna bekijken.
Deze vraag is denk ik al eerder gesteld, maar het antwoord heeft mij niet geholpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb geen digicorder meer. Maar ik herinner mij vaag hoe dat ding werkte. Alleen als er problemen met de opnames zijn ken ik het gedrag van dat toestel niet.
Het enige dat ik nu nog kan is op de tv-box de problemen van de digicorder simuleren. Dat is echter maar raden en levert geen goeie resultaten.
@louishufk schreef:Knip ...
Wat moet je dan doen, in het buitenland, met een diep slapende digicorder?
En hoe weet yeloplay wat je hebt opgenomen als je niet op je eigen netwerk zit?
Groeten
Geen idee, het voorval bij mij was gewoon thuis, rechtstreeks op de digicorder ....
Je kan geen opnames kijken op een ander toestel wanneer de digicorder in diepe slaap is. In standby lukt dit wel. Zie hier. (Klik op Digicorder/Digibox en Yelo Play-app)
Ik bedoel dan thuis op het eigen netwerk via Yelo (en ook niet alle opnames, want daar zijn beperkingen op) of via een digibox via opnames delen.
Klik hier op Digicorder/Digibox en Yelo Play-app. Daar zie je:
Geef daar je postcode in, vink Opnames bekijken aan bij Via de app of website en je zal merken dat je niet van bijster veel zenders opnames kan kijken thuis via de yelo app/site
@henkie1 schreef:
... Heb nu de opname gewist en voilà kan het nu bekijken, zoals een van jullie ook suggereerde. Informatica heeft zo zijn vreemde kantjes.
Ik wil hier even een aanvulling op maken. Het klopt dat wanneer je een programma hebt opgenomen, het programma starten via terugkijk-tv alsnog het "opgenomen programma" laat starten i.p.v. terugkijk-tv. De enige manier om dit te omzeilen is om effectief je opname te verwijderen en vervolgens het programma opnieuw te starten via terugkijk-tv. Er wordt altijd een soort voorrang gegeven aan je eigen opnames t.o.v. terugkijk-tv, al is dit niet altijd logisch (bv. wanneer je niet op je eigen netwerk bent).
Voor de rest is de info die hier werd gegeven correct. Voor een digibox/digicorder kan je met Yelo Play je opnames enkel via het eigen netwerk bekijken. Met een TV-box kan je jouw opnames in de EU (op enkele beperkingen na) bekijken.