Beantwoorden
Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

Beste,

 

We zijn nu 3 weken verder sinds ik voor Yugo heb gekozen. Hetgeen wat me o.a. over de streep heeft getrokken is de korting die ze aanbieden voor een Android TV Box, 35 euro i.p.v. 79,99 euro. Echter, nadat ik voor Yugo had ingetekend blijken ze toch 69,99 euro te vragen. Ondertussen is men bij Telenet al 3 weken 'bezig' met mijn dossier hieromtrent. Ik word van niets op de hoogte gehouden.

 

Timmeuh_0-1605188293245.png

 

 

Timmeuh_0-1605188362692.png

 

Ik sta op het punt om toch terug voor een ander abonnement of zelfs andere provider te kiezen, want dit zijn oneerlijke praktijken die echt niet kunnen. Iemand ervaring met TV Vlaanderen of Proximus Pickx?

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Telenet Yugo verkoop Android TV Box

 

Tags (2)
0 Likes
27 reacties
Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@patrick37 Ik dacht, mss kan die mysterieuze Suzy waar jij het over hebt iets extra uit haar mouwen toveren 😉

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh  dat is onze moderator zo mysterieus is die niet 🙂 

Daarmee dat ik Suzy ook vermeld heb in één van de eerste berichten . Dan kan ze dat op pakken als ze het leest en hopelijk ook iets meer duidelijkheid geven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh 

 

Ze is momenteel wel met vakantie. En tussen haakjes, ze is Community Manager, dus de grote baas van de moderators ...

En ze is de grote baas van de Netweters, niet van Telenet. In principe mag ze zich niet moeien met iets dat buiten de Netwers valt. Ze kan hoogstens iets doorgeven naar de betreffende dienst met de vriendelijke vraag om er aub eens naar te kijken ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@StefaanH Hoop doet leven 😉

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Korting op Android TV Box bij YUGO

Sorry voor mijn vertraagd antwoord, moest heel wat bij lezen toen ik terug kwam uit verlof. 😉 
Heb ondertussen intern doorgegeven dat men de prijs in de webshop moet nakijken voor de Xiaomi Mi Box. 


Weet helaas niet of dit een individueel probleem is of iets algemeen (ben zelf geen YUGO klant dus kan het niet testen). Indien dit enkel bij jou fout loopt, gaan we moeten wachten op het dossier dat is opgemaakt, maar dit zou geen 3 weken mogen duren! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh aanvullend, had ik je als klantendienst het toestel gewoon laten bestellen en had ik een creditering uitgevoerd om het verschil te compenseren. Zo had je als klant zelf de minste impact gehad. Hopelijk komt er snel schot in de zaak! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Suzy Dat had een perfecte oplossing geweest... Ondertussen nog altijd niets gehoord van de klantendienst, heel triestig. Ik ben ondertussen naar een Telenet winkel gereden waar ik wel 1 voor de correcte prijs kunnen bemachtigen heb 😊

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh gelukkig! Ben blij dat het in orde is gekomen. Mijn excuses alvast voor het hele gedoe!

 

Ondertussen heb ik trouwens ook te horen gekregen van enkele collega's dat de prijzen sinds 15/11 gewijzigd zijn in functie van de eindejaarscampagne en €69 wel effectief de prijs van nu is.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Suzy Heel straf dat ze, terwijl duidelijk op de site van Telenet vermeld stond dat de actie geldig was tot 31/12 (ik heb de screenshots), ze dat zomaar terug kunnen draaien terwijl sommige klanten ervan uitgaan dat ze nog de tijd hebben om 1 te bestellen tot einde dit jaar. Dat is toch een beetje om problemen vragen en is heel misleidend... Stel dat iemand die het niet breed heeft begin nov beslist om Yugo te nemen en te wachten op het loon van december om dan de box aan te schaffen aan 35 euro, dat kan dan plots niet meer. Ik stel mij grote vragen naar wettelijkheid en los daarvan is het gewoon heel oneerlijk. Voila, punt gemaakt. Prettig weekend

0 Likes
Julies1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Korting op Android TV Box bij YUGO

Ter info! 

 

Wij bestelden dinsdag yugo en gebruikten de winterpromo (toestel aan 99 euro) en ook de korting voor de tv box (aan 35 euro). Vandaag beide toestellen gekregen. Heb wel wat moeten zoeken want de ene keer toonde de webshop de promoprijs en dan andere keer niet. 

 

Ik bedoel dus maar dat de tv box aan 35 euro wel degelijk nog steeds mogelijk is. 

Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Julies1 Ik ben blij voor jou 😊. Ik heb op heel veel verschillende manieren naar de webshop gegaan (tablet, pc, smartphone) en kreeg nooit 35 euro te zien, dus prijs je gelukkig 😉. En wel een mooie Winterpromo, @Suzy ik kan daar niet meer van genieten zeker evt. ter compensatie...

0 Likes
Julies1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh ik kon bij het product zelf via dropdown verschillende kortingen kiezen. Maar de grootste korting stond niet standaard bij het product in de overzichtsweergave. 

 

Hopelijk krijg je alsnog een compensatie. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Korting op Android TV Box bij YUGO

@Timmeuh daar heb ik helaas via De Netweters geen invloed op. Dit zal je moeten vragen aan de Klantendienst zelf. Wat je ook kan doen is online je klacht doorgeven via het het klachtenformulier. Dan wordt je normaal opgebeld door collega's van het Value-departement en kan je het daar eens bespreken. Succes!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes