Beantwoorden
bolleke16
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storing (blokjes) op Play More

wij hebben nu de tweede maal in een week hetzelfde probleem, play more, geen films kunnen opvragen alles komt in blokken , alsook mijn tv, alles in blokken. Bij Telenet klantendienst geen correct antwoord, ze gaan opnieuw eens technieker sturen. Zeggen dat dit aan de kabel ligt maar dit klopt niet, we hebben internet, telefoon en gewone tv. Kan dit aan digicorder liggen? Er blijft ook een rood lampje branden op digicorder, alles al een reset gegeven, probleem niet opgelost, vorige week zaterdag zelfde probleem, de zondag vanzelf opgelost ?

0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Storing (blokjes) op Play More

@bolleke16 dat rode lampje op de decoder zegt eigenlijk dat er een probleem is met de kabel , en dan meer met het signaal. Dat u internet en telefoon en en gewone tv heeft ja dat kan dat wil niet zeggen dat er daar ook storingen op zijn. Het kan aan de decoder liggen dat ga ik niet ontkennen maar denk eerder aan de kabels. En eerder dan denk ik de coax kabel inhuis of uw wandcontactdoosje. Als u de blokjes heeft op de tv draai eens aan de coax , wel heel minimaal en zie of uw beeld normaal wordt. Moest er echt een slecht signaal zijn buiten kan de klantendienst dat uitmeten en dan is die technieker nodig. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Storing (blokjes) op Play More

Denk ook dat je ergens een storing hebt op één van de kabels.
Even controleren als ze (coax + internet) er goed inzitten en geen schade hebben

0 Likes
bolleke16
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storing (blokjes) op Play More

Gisteren al coax moeten uitdraaien via Telenet (telefonisch contact) blijft hetzelfde

0 Likes
bolleke16
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storing (blokjes) op Play More

Signaal werd ook uitgemeten aan de paal en daar geen probleem, ze weten het verder niet goed en worden van kastje naar muurtje gezonden

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Storing (blokjes) op Play More

@bolleke16  zou eens je coax kabel vervangen . Heb thuis ook een tijdje problemen gehad met de coax signaal. Heb uiteindelijk de coax ertussen vervangen en probleem opgelost. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bolleke16
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storing (blokjes) op Play More

hartelijk dank , we gaan dit eens proberen !

0 Likes
bolleke16
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storing (blokjes) op Play More

andere kabel geprobeerd, nog hetzelfde en nu ook plots heel zwak internet.

Terug Telenet gebeld, ah ze gaan nog eens een technieker sturen, voor de 20ste keer komt iemand toe en weet niet wat het is , weer de hele cirkel doorlopen om uiteindelijk toch tot niets te komen.

Denk dat de beste oplossing zal zijn om vaarwel aan Telenet te zeggen. Oplossingen kunnen ze toch niet geven, lezen een standaard briefje voor en daar moet je het mee doen, kabels eens uittrekken en heropstarten 🙂

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Storing (blokjes) op Play More

@bolleke16 Ja dat heb ik meermaals ondervonden.

Bij mij komt NOOIT nog een telenet technieker binnen.

Ik heb er eens een gehad die precies nog niet wist waar hij voor kwam.

Kreeg dan telefoon van zijn vrouw... 30 minuten discuteren over zaken waar wij niets mee te maken hebben.

En dan als klap op de vuurpijl .. geeft hij een verkeerd MAC nummer in om ons internet te activeren.

Gevolg 1 week geen Telenet omdat het niet geactiveerd kon worden.

Een compensatie gevraagd .. 1 maand huur digicorder gratis??? nog geen 10 €.

Ik zeg het eerlijk.. als hun vast internet niet zo goed moest zijn was ik al lang weg geweest.

Ik verschiet niet meer als men zegt dat Telenet weeral 30000 klanten kwijt is..

 

0 Likes
bolleke16
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Storing (blokjes) op Play More

Inderdaad , niet normaal, ben meer dan 25 jaar klant geweest en daar heb ik deze middag een einde aan gemaakt. Had er genoeg van , de dames, heren aan de helpdesk die hun litanie aflezen, de techniekers die het niet weten en de service die geen service is. Ik ben maar een klein visje maar zal zeker geen reclame meer maken.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Storing (blokjes) op Play More

@bolleke16 

 

Laat ons vooral weten of het gras écht groener is aan de andere kant. Ik heb nog niets veelbelovend gelezen over de klantendiensten bij andere providers.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Storing (blokjes) op Play More

Ik ben voor dezelfde rede vertrokken bij Proximus wegens serieuze blokvorming op mijn 2 toestellen en het probleem zat bij mij in de grondbekabeling op straat. Proximus vertikte het om te graven om dit op te lossen en ik was ook 20+ jaren klant. En verkeerde facturen, elke maand! Dus, neen, het gras is zeker niet groener aan de andere kant. En de overige aanbieders kunnen niet bieden wat Telenet of Proximus kunnen bieden, dus ze voelen zich oppermachtig.

Never trust in Dust