Storing op TV en zware storingen op Play Sports/Eleven
Hallo
Ik heb al geruime tijd last van lichte storingen op de 'normale' zenders, pakweg 100 foutieve pakketten ongeveer na een avond tv kijken. Niet ideaal maar niet onoverkomelijk. Nu ik sinds vrijdag naar de nieuwe Eleven-kanalen wil kijken merk ik dat die gewoon niet te bekijken zijn, kleuren die in elkaar overlopen, blokjes, sneeuw, ... (zie video) De foutieve pakketten blijven er ook bijkomen met duizenden. Het rare is dat ik ook soms enkele uren vlekkeloos beeld kan hebben, maar het probleem komt alleszins wel altijd terug.
Nu heb ik hier al even rondgekeken en zelfs al telefonisch contact opgenomen met Telenet dus ik denk dat ik de meest voor de hand liggende mogelijke oplossingen wel al geprobeerd heb. Ik heb al een nieuwe digicorder, al geprobeerd met andere coaxkabels, al teruggezet naar fabrieksinstellingen, ... Ik ben dus stilaan radeloos aan het worden. Er werd mij aan de telefoon wel gezegd dat dit een gekend probleem is en ik wil de expertise van de klantendienst niet in twijfel trekken maar ik heb het al nagevraagd op verschillende voetbalfora en ik vind letterlijk niemand met hetzelfde probleem.
Weten jullie nog iets wat ik kan proberen?
Alvast bedankt.
Groeten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
beeld
-
coax kabel
-
digicorder
-
foutmelding