Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik ben hier nieuw, Nick, 17 Jaar.

Maar hier mijn vraag: Wanneer komt die nieuwe decoder eigenlijk?
Ik heb het over deze decoder:

 
virgin-v6.jpg

Hier is dan misschin geen 4K televisie, maar de mogelijkheid tot 6 programmas tegelijk zou hier enorm handig zijn. Ook zie ik in teaserfilmpje de mogelijkheid tot YouTube, Netflix en meer
(video: https://www.youtube.com/watch?v=1ST_FYMUSxU)

0 Likes
178 reacties
Nickkenny
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Smile! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Komt de nieuwe tv box nu in februari ?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Nickkenny nee 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Misschien met de paasklokken......

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

'k Heb er al een.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wim13
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Heb je er één omdat je tester bent ?  Of ben je er gewoon eentje gaan halen ?  In het 2de geval : is dit gratis met inruil van je oude digicorder ?

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Tester. 

Zo maar omruilen kan nog niet bij mijn weten. Over voorwaarden is ook nog niets  gezegd.

Het lijkt misschien niet eerlijk, anderen wel en ik niet, maar veel meer dan tv kijken kan je er niet mee.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KefRef
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

ZDF zendt nog niet ineens in full-HD uit momenteel, 720p omdat men onderzocht heeft dat progressief bij vooral sportuitzendingen minder vloeiende beelden geeft. Dat is bull**bleep**, zie skiën zeer duidelijk beeldverschil bij live uitzendingen tussen ARD of ZDF en EurosportHD. Eurosport duidelijk veel mooier en scherper dus 1080i en ik dat zijn perfect vloeiende beelden.

0 Likes
KefRef
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Correct, maar bij Alpha vroeg ik hoe lang U opnames worden bijgehouden. Dat wisten ze niet, voor mij is het belangrijk dat zolang  je dat niet delete dat het erop blijft. Ze dachten hoogstens 2 maanden.......dat is minder goed.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@KefRef  schreef:

Correct, maar bij Alpha vroeg ik hoe lang U opnames worden bijgehouden. Dat wisten ze niet, voor mij is het belangrijk dat zolang  je dat niet delete dat het erop blijft. Ze dachten hoogstens 2 maanden.......dat is minder goed.


Standaard is het 2 maanden, maar je kan bij het plannen van een opname aangeven dat je het langer wilt bewaren. En dat is 5 jaar

KefRef
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Mooi? Hoe is de kwaliteit van de box want bij mij gaan de recorders max 2 jaar dat gaan ze kapot dus de nieuwe box met cloud is natuurlijk veel beter. Wel zien of er nog toch geen fouten optreden na de beta testen...Hebt U de aansluiting met Netflix al kunnen testen?

 

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@KefRef  schreef:

Mooi? Hoe is de kwaliteit van de box want bij mij gaan de recorders max 2 jaar dat gaan ze kapot dus de nieuwe box met cloud is natuurlijk veel beter. Wel zien of er nog toch geen fouten optreden na de beta testen...Hebt U de aansluiting met Netflix al kunnen testen?

 


Over de kwaliteit van box kunnen we nog niet vele zeggen. Levensduur zal wel langer dan 2 jaar zijn
Hier werkt Netflix perfect terwijl er testers zijn die toch problemen ondervinden.

0 Likes
KefRef
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ja ik ben de forum even doorgegaan, sorry ben hier nieuw. 
Persoonlijk zou ik het veel beter vinden dat men zelf kan kiezen om een hoogwaardig HD-recorder van Panasonic of zo te kopen en dat telenet zo'n kaartje geeft om erin te steken voor activatie. Die oude boxen waren altijd kwalitatief een ramp die werden geloof ergens in een goedkoop Oost-Europees land gemaakt.

KefRef
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik heb een surround installatie en de streaming van Netflix zou op begrenst zijn tot 15,5 mb/sec dus wel al minstens zo goed als een DVD.
Maar ik heb altijd gereclameerd dat PlayMore geen Dolby Digital 5.1 heeft vooral op die HBO series en Telenet heeft dit ondertussen wel aangepast praktisch alle films en series zijn in 5.1 maar heeft weet iemand in hoever de kwaliteit van Playmore Dolby Digital zit? 

 

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Bolletje 

"Standaard is het 2 maanden, maar je kan bij het plannen van een opname aangeven dat je het langer wilt bewaren. En dat is 5 jaar"

 

Net omgekeerd. Standaard is het tot 5 jaar. Maar je kan kiezen voor 60 dagen.

 

 

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@KefRef  schreef:

Ja ik ben de forum even doorgegaan, sorry ben hier nieuw. 
Persoonlijk zou ik het veel beter vinden dat men zelf kan kiezen om een hoogwaardig HD-recorder van Panasonic of zo te kopen en dat telenet zo'n kaartje geeft om erin te steken voor activatie. Die oude boxen waren altijd kwalitatief een ramp die werden geloof ergens in een goedkoop Oost-Europees land gemaakt.


Niets belet u om die HD-recorder te kopen, een ci+ kaartje aan te schaffen en dit alles te gebruiken. 

Ik en ik vermoed nog vele anderen zullen het fantastisch vinden als je een HD-recorder kunt aanschaffen met 3 dvb-c tuners waarmee je gelijktijdig twee programma's kunt opnemen en nog derde life met time-shift kan bekijken en dit voor een prijs van minder dan 250 euro.

Kijk maar in de voorwaarden voor de ci+ kaart. De recorder staat daar ook vermeld.