Wegvallend signaal Digicorder
Hallo,
Ik heb hier in huis 2 digicorders. Op de ene locatie werken beide toestellen perfect, indien ik echter een van de toestellen naar de 2e locatie verhuis werkt deze ,,meestal’’ maar voor een periode van 24-48 uur! Vervolgens melding GEEN SIGNAAL.
internet ( via wifi en powerline) werkt naar behoren, het probleem ligt niet aan de decoder, niet aan de voeding, niet aan de HDMI-poort of aan de verschillende kabels; sinds al herhaaldelijk vervangen/ afgewisseld.
Bij een vorige geslaagde verbinding had ik even storing ( blokjes lijn in het beeld) die ik heb kunnen verhelpen met wat gemorrel aan de coax.
Na contact met Telenet helpdesk, raden ze mij aan om de decoder voor een nieuw exemplaar in te ruilen… had ik een goeie maand geleden pas gedaan.
Ikzelf vermoed eerder een probleem met de powerline
Iemand gelijkaardige problemen en een mogelijke oplossing?
Mvg,
Bart
Titel gewijzigd door: KimDG (mod) | Vorige titel: Digicorder
- Labels:
-
aansluiting
-
digicorder
-
foutmelding