Beantwoorden
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Abonnementen

Dag iedereen


Even een oproep. Ik heb al jaren basicnet maar nu met het thuiswerk en meer streamen en uitbreiden van internetapparaten. Is dat abonnement telkens krap.

Ik vind het zeer jammer dat er geen abonnement ligt tussen basic (56,47€) en all internet (82,43€).

Is toch een verschil van 311,52€ per jaar. 

Zijn er nog onder jullie die dat "probleem" hebben? En bij deze een oproep (@suzy).
Naar een tussen abonnement. Met iets meer volume en snelheid bv aan 66€

 

 

0 Likes
18 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Abonnementen


@patrick37  schreef:

@Michiel_DP  voor de tv box te behouden moet je internet bij Telenet hebben.


meer zelfs moet op dezelfde modem staan 😛 tv box & internet abo

 

je ziet dat veel bij oude installaties, modem voor idtv & tel en een nieuwe ergens anders in huis voor INT (werkt zo niet)

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnementen

@Michiel_DP 

 

Om even op de originele vraag terug te komen:

 

Inderdaad, ik ben daar ook vragende partij, en heb dat in de rubriek "Klaaswensen" ook aangegeven.

 

Het verschil tussen Basic en All-Internet is te groot. Van 150 GB ineens naar 750 GB.

 

Iets tussenin met 300 of 400 GB zou zeker aftrek vinden.

 

Ik zie hier ook weer de Amerikaanse invloed aan de top. Alles voor de aandeelhouder, het enige recht van de klant is betalen. Het is hetzelfde verhaal met Streamz dat door de strot geramd is van de Play klant met verlies van de themakanalen. Wil je die terug moet je naar Play More. Bijbetalen om iets terug te krijgen dat je reeds had en ervoor betaalde. Net zo dat tussenabonnement. Vroeger was dat er. Maar nu, enkel Basic, en wie net iets meer wil heeft geen keuze, ineens naar All-Internet, waar eigenlijk geen behoefte aan is.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Abonnementen


@Michiel_DP  schreef:

... En bij deze een oproep (@suzy).

Naar een tussen abonnement. Met iets meer volume en snelheid bv aan 66€


@Michiel_DP bedankt voor de oproep. 😉 Zelf ga ik hier helaas geen beslissingsrecht in hebben, maar kan jullie feedback wel eens doorsturen. Al ben ik er wel zeker van dat men bij Telenet redelijk wat marktonderzoek uitvoert en de concurrenten in het oog houdt. Voorlopig heb ik alvast geen weet van een tussen-internetformule. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Abonnementen

Dag @Suzy 

Bedankt dat je het gaat doorgeven. Uiteraard doen ze onderzoek bij de concurrentie. En als die dat niet hebben is het commercieel gezien ook niet zo super om dit wel te voorzien. 

Want waarom zouden ze? Als ze iets duurder kunnen verkopen dat de mensen niet echt nodig hebben. Hopelijk ooit eens. Of lerarenkorting is ook goed 😉 Maar dat is dan wel beetje egoïstisch ;-). Fijne dag nog.