Beantwoorden
xxxTV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet

Los van de foute advertising, stoort het me dat geen enkele van de apps (die gebruik maken van hyperlinks) werkt door de telegate.telenet redirect. Heb eventjes de situatie samegevat met wat printscreentjes. Behalve de +gigabit optie die misschien de boel ginder bij telenet in de war brengt, zie ik niet waarom ik alvast geniet van de lage bandbreedte :D. Alvast bedankt voor de feedback!

telemeter.png

 

 

0 Likes
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet

@xxxTV 

Heb je Telenet al eens gecontacteerd (de Netweters is niet Telenet, dit is een forum waar gebruikers andere gebruikers helpen).

0 Likes
xxxTV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet

Ik ben me ervan bewust dat dit geen officiele telenet helpdesk is. Ik heb telenet via fb messenger kunnen bereiken en al wat ze tot nu toe hebben gedaan, was de modem eens resetten van ginder. Natuurlijk zonder resultaat, gezien hun systeem mijn All-Internet blijkbaar niet herkent als eentje die pas vanaf 3 TB limiet op smalband zet. Ik heb deze thread vooral gemaakt indien ik iets over het hoofd zou hebben gezien en/of mensen die misschien exact hetzelfde abbonement + giga speedboost optie hebben en hen misschien wat "miserie" kan besparen. Of een fix omtrend de irritante telegate.telenet redirect waardoor geen enkel van mn web apps nog fatsoenlijk werkt - wsl omdat die ook naar die FUP pagina worden gestuurd. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet

@xxxTV 

Gelieve niet dubbel te posten aub. Zo kunnen we het overzicht behouden.

Alvast bedankt!

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Smallband-lang-onder-1-5TB-zelfs-met-All-...

xxxTV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet

Excuses. Ik had het forum enkele keren gerefreshed, zonder dat ik mn ding terugvondt. 

0 Likes
xxxTV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet

Momenteel dus in het bootje waarin me wordt gemeld dat ik een "ouder All-internet + Telenet TV abbonement heb" en of ik geïnteresseerd ben in een "upgrade". Heel straf!

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet

@xxxTV lijkt me eerder dat er een dossier voor je gemaakt moet worden dan om dit achterliggend na te kijken. Dus zou toch nog eens contact opnemen met de klantendienst. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet


@xxxTV  schreef:

Momenteel dus in het bootje waarin me wordt gemeld dat ik een "ouder All-internet + Telenet TV abbonement heb" en of ik geïnteresseerd ben in een "upgrade". Heel straf!


Dit klopt, er is een groep klanten met een minibundel "All-Internet+DTV" waar jij waarschijnlijk bij hoort die geen gebruik kunnen maken van de nieuwe 3TB fup. Best binnenbellen om te vragen om deze bundel op te splitsen. Het kan echter wel zijn dat je hierbij sommige promoties verliest, maar daar zullen ze je bij de klantendienst beter mee kunnen helpen.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

All-Internet toch op smallband ver onder de 3TB limiet

Is er eigenlijk een manier om ergens te kunnen zien welke FUP voor u van toepassing is? Ik heb bvb ook All Internet en DTV, that's all. Eigenlijk is dat zelfs geen bundel, ik heb die twee apart aangeschaft, toendertijd zelfs met gewoon Basic internet. In de loop der tijden het internet abo enkele keren van een upgrade voorzien.

 

Niet dat ik 3 TB nodig heb, wij komen zo goed als nooit boven de 300 GB uit (de FUP van 750 GB is dus ruim voldoende), maar het zou wel fijn zijn om dat te kunnen checken.

 

In de app kan het al niet, die zegt gewoon dat we nog genoeg over hebben.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes