Errors bij Mijn Telenet - Website beheren
Beste Netweters,
Ik ben onderweg een website te ontwerpen voor een vriend.
De website is reeds voor 90% klaar en past prima op de 50MB gratis webruimte.(users.telenet.be)
Vervolgens hebben we zijn domeinnaam naar keuze gekozen en geregistreerd.
Stap 3, de gratis webruimte van 50MB even verwijderen en opnieuw opbouwen, maar deze keer selecteren we het domein uit de drop-down lijst, geslaagd!
Stap 4, connectie maken naar domeinnaam via FileZilla, werkt ook!
Stap 5, uploaden van DEZELFDE website naar www.domeinnaam.example, done!
Stap 6, benaderen van de website ... ERROR, de foutmelding gaf access rights error aan op "/".
Nochtans (en dit is een vermoeden wat ik nog eens dien te checken) staan alle read/write permissions op de hele website (folders en bestanden) goed.
Nu komt het echte probleem ... Na veel gestoei met die 50MB webruimte, of hij nu toegekend is aan users.telenet.be of aan de domeinnaam, weigert de "app" Website Beheren op "Mijn Telenet" dienst:
"
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
"
Ik kan:
- Noch de huidige website verwijderen
- Noch een nieuwe aanmaken
- Noch de grootte van de bestaande aan passen
Na ettelijke uren met de "helpdesk" lijken we er precies niet uit te komen.
Wie van jullie heeft hetzelfde probleem reeds tegengekomen? En hoe te fixen?
Sta op punt hosting + domeinregistratie ergens anders te doen ...
Thx!
Glen
@sbheeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Minstens één link verwees naar een geregistreerd domein. Ik heb de andere links ook onbruikbaar gemaakt.
- Labels:
-
website