24752
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Zeer triestige dag;
Aangezien er dus geen tussen abonnement is, ben ik genoodzaakt om weg te gaan bij Telenet.
Installatie afspraak is gemaakt. En volgende week maandag zeg ik goedbaai. Vind dit zeer jammer want sinds de start van Telenet ben ik klant. En zal even wennen zijn. Ook omdat ik eigenlijk niet echt wil vertrekken. Maar 300€ per jaar extra betalen zie ik ook niet zitten. (Mijn profiel is veranderd en ik kom niet meer toe met 150 GB download en telkens extra volume aankopen heeft hier ook geen zin meer ;-)) Daarmee kan ik andere leuke dingen doen.
We zien wel wat het gaat geven. Moet wel zeggen dat de concurrentie precies de klanten iets meer in de watten legt voor dezelfde prijs als Basic Internet bij Telenet; Extra gratis diensten enzo. Hmmm. Ben benieuwd is spannend en triestig tegelijk.
Met veel nostalgie zal ik dit forum waarschijnlijk blijven bekijken 😉
Tot ziens en hopelijk tot nog een keertje.
@Michiel_DP Het ga je goed. Het gras is altijd groener aan de overkant en veel beloven en weinig geven doet de .... in vreugde leven. Hopelijk is dit niet van toepassing. Maar je blijft welkom ook om vragen te stellen.
De paarse kant. Wat ik jaren bij iedereen heb afgeraden.
🙂
Hopelijk anders is het snel terug gekeerd 😉
Laat zeker weten wat je bevindingen zijn.
Het feit dat je weldegelijk overstapt, dat verdient eigenlijk wel respect.
Veel klanten klagen en zagen, maar blijven uiteindelijk bij de pakken zitten.
Nu ga je effectief kunnen ervaren of je profijt doet en hoe het product presteert.
En terugkomen kan altijd.
@Michiel_DP schreef:De paarse kant. Wat ik jaren bij iedereen heb afgeraden.
🙂
Heb je al eens gekeken wat de max snelheid is die je kan halen op een telefoondraad in uw woning?
@Michiel_DP Altijd jammer om klanten te zien vertrekken, maar weet dat je ook als niet-Telenet klant altijd welkom bent op De Netweters. Het is een community voor en door jullie! Ben er namelijk zeker van dat er ook niet-klanten tussen zitten. 😉
@Janneke_Dust schreef:Heb je al eens gekeken wat de max snelheid is die je kan halen op een telefoondraad in uw woning?
Dat was voor mij de reden naar Telenet over te stappen. Bij mijn verhuis, binnen dezelfde plaats, enkel 500m verder, ben ik klant van EDPNET gebleven (business) maar stelde vast de de maximum snelheid op het nieuwe adres veel lager was. Daar kon edpnet niets aan doen; er was over de oude en lange telefoonkabel geen hogere snelheid mogelijk.
Ik was al Telenet klant voor TV, en heb er toen internet bijgepakt. Inmiddels sinds een jaar ook met gigaboost. Nog altijd zeer tevreden. Duur is het wel, maar dat zijn de anderen ook.
@Suzy schreef:... maar weet dat je ook als niet-Telenet klant altijd welkom bent op De Netweters. Het is een community voor en door jullie! Ben er namelijk zeker van dat er ook niet-klanten tussen zitten. 😉
Inderdaad ... Ik ben geen Telenet (internet) klant, ik ben geen Telenet fan, ik ken dus niets van Telenet producten, maar wel actief op Netweters en altijd bereid om Telenet gebruikers te helpen 🙂