Beantwoorden
Lena1971
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

ExpressVPN installeren

Kan iemand me helpen met het installeren van ExpressVPN, ik heb het al een paar keer geprobeerd te installeren op mijn Samsung Note 20 ultra en toch kan ik niet op deze gsm naar Netflix kijken in het buitenland. 

Als ik hier zowat lees, dan zou dat kunnen liggen aan de instellingen van mijn modem...of ik ben helemaal mis.

 

Ik zou heel graag stap voor stap weten wat ik moet doen om zowel mijn TV als GSM te kunnen laten draaien onder de vpn.

 

TV wil ik afschaffen, er is gewoon niks meer op en ik heb nog een oude modem en digicorder.

Maar hoe begin ik hier aan...? 

 

Ik hoop van harte dat iemand me de weg kan wijzen. 

0 Likes
13 reacties
Ex-Netweter
 

ExpressVPN installeren

Kan iemand @Lena1971 verder helpen?

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1672
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

ExpressVPN installeren

@Lena1971 kan je Netflix opendoen als je de vpn opzet of niet en welke foutmeldingen krijg je dan?

Als je de vpn opzet, zie wel dat Netflix niet actief staat op de achtergrond.

In welk land wil je het gebruiken ?


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lena1971bis
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ExpressVPN installeren

Ik weet niet waarom ik plots niet meer in mn netweters account kan, dit wordt volledig in de war gebracht, ik moet telkens opnieuw een account maken, is dit omdat ik open op Telenet dingen vraag waarvan ze het niet zo leuk vinden? Mijn account Lena1971 is niet meer bruikbaar dus ik moest deze opnieuw maken.

Dus Kristof, bedankt voor je vraag en nee, ik installeerde de vpn op mijn gsm, zocht dan een land, activeerde deze, ging dan bv in de Google Play app, daar vond ik geen apps buiten Belgie, ging dan naar Netflix, en vond geen enkele serie uit Amerika...dus het werkt niet...ik heb geen idee. Maar als Telenet me boycot door mn account inactief te maken, zal ik wel andere wegen inslaan. 😞

0 Likes
Lena1971bis
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ExpressVPN installeren

Waarom kan ik plots niet meer in mn eerste account, en moet ik die weer opnieuw registreren waarna ik telkens krijg 'dit email adres is al in gebruik'!?$

 

0 Likes
Lena1971bis
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ExpressVPN installeren

je mag me ook gewoon op mn email antwoorden hoor, dan heb ik minder problemen dan hier..

 

Patrick37 KRAK heeft de inhoud bewerkt , reden : openbaar email adres niet toegestaan.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ExpressVPN installeren

@Lena1971bis  

Je kan het beste even contact opnemen met een persoonlijke berichtje naar @Suzy Je kan daarin aangeven dat je een probleem hebt met je account. Gelieve hier dus niks neer te zetten in verband met privacy maar echt persoonlijk via je envelopje van de berichten naar Suzy sturen. 

 

Dat je login niet werkt heeft een andere reden en dat komt door je login. Achterliggend is daar iets veranderd maar Suzy kan dat wel in orde maken voor je zodat je weer op je bestaande Netweters account kan inloggen. Dit probleem zullen er nog wel gaan hebben , ik ben er ook ééntje van , maar de oplossing is er ook. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lena1971bis
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ExpressVPN installeren

Dankjewel, ik heb haar bericht gestuurd...dikke merci hoor!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ExpressVPN installeren

@Lena1971bis  

Perfect en graag gedaan. Suzy zal dit verder opnemen en de nodige aanpassingen doen. Ondertussen kan je wel hier onder deze user nog in je topic blijven antwoorden en dan uiteindelijk zal je zien dat je bestaande topic blijft en dat je ook weer kan inloggen onder je eigen bestaande account. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

ExpressVPN installeren

Heb je een abonnement bij Express VPN ? Dat geeft je ook toegang tot hun "Live, 24-hour customer support", die je verder zouden moeten kunnen helpen.

De app zelf is gratis, maar je kunt pas een VPN connectie opzetten als je voor hun dienst betaalt. Pas dan zal je netflix enz. kunnen gebruiken, alsof je in een ander land bent.

 

Misschien kun je nog iets duidelijker je situatie uitleggen.

Je bent in België, maar zou willen doen alsof je in USA bent, om het netflix aanbod voor dat land te kunnen bekijken? Of is het anders?

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lena1971bis
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ExpressVPN installeren

Ik heb alles geïnstalleerd volgens hun set up op youtube, ook betaald enzo...maar niks werkt, nadien ook NordVpn geinstalleerd, werkte ook niet. Telkens betaald en nu moet ik weer refunds vragen. Maar ik vraag mij af of dit niet ligt aan mijn telenet netwerk hier, misschien wordt hier iets tegengehouden? Ik vind ook nergens details over hoe ik het op mijn gsm verder moet doen, moet ik wifi bv uitzetten en op mobiele data verder kijken, moet ik ergens anders nog iets uitzetten. Overal veel reclame over installeer vpn en hop je kan vertrekken, maar bij mij blijft hij bv in de Google Play app zeggen (not allowed in your country) en bij Netflix exact dezelfde series als anders. Ik kreeg wel dit bericht van NordVpn gisteren toen ik een refund vroeg: 

Thank you for your letter.

Unfortunately, we are currently experiencing temporary issues with most of our Netflix locations, however, our team is currently working on a long-term solution. With that being said, we do not have an ETA on when Netflix will be fully back up.

You may try reconnecting to our servers in order to possibly find a server that works with Netflix, however, we can't assure you that it would work. 

That being said, you do have 30 days to request a refund, so we would highly recommend waiting and see if the situation improves!

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

ExpressVPN installeren

Ik gebruik een eigen VPN server (in Duitsland), en heb geen ervaring met Experss VPN of Nord-VPN.

Wat ik wel geleerd heb is het volgende:

de VPN werkt enkel voor IPv4 verkeer. Het IPv6 verkeer verloopt niet via de VPN verbinding. Om dus zeker te zijn dat je de VPN connectie gebruikt, kun je het beste IPv6 uitschakelen. En daar wordt het tricky, omdat je op een GSM dit niet zo eenvoudig als bijvoorbeeld op een PC kunt doen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lena1971bis
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ExpressVPN installeren

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt...die staan onder de vpn instellingen bij android...ik kan het proberen...

 

0 Likes
Lena1971bis
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ExpressVPN installeren

Ik heb zojuist gekeken en het staat standaard op IPv4 bij mij.

 

0 Likes